انتخابات مياندوره اي مجلس در حوزه بهار و کبودراهنگ برگزار مي شود

دبير ستاد انتخابات استانداري همدان با اشاره به برگزاري انتخابات مياندوره‌اي مجلس شوراي اسلامي در حوزه‌ انتخابيه «بهار و کبودرآهنگ»، گفت: کار نام نويسي نامزدهاي اين انتخابات از صبح امروز(8فروردين) آغاز و تا 14 فروردين ادامه دارد.

ابوالقاسم الماسي دبير ستاد انتخابات استانداري همدان، اظهار داشت: داوطلبان مي‌توانند با استفاده از روشهاي نرم افزار موبايلي ، نرم افزار نصب شده بر روي رايانه منزل و محل کار، مراجعه حضوري به فرمانداري بهار و يا دفاتر پيشخوان براي ثبت نام اقدام کنند.

وي اضافه کرد: داوطلبان حضور در انتخابات ميان دوره اي مجلس يازدهم براي ثبت نام از طريق نرم افزار موبايلي مي توانند برنامه ثبت‌نام را از پورتال وزارت کشور دريافت کرده و فرايند ثبت نام را از اين طريق و بدون مراجعه حضوري انجام دهند.

دبير ستاد انتخابات استانداري همدان اظهار داشت: ثبت نام از طريق نسخه ويندوز و قابل نصب بر روي رايانه از ديگر روش ها است که داوطلبان مي توانند اين نرم افزار را از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir دانلود کنند.

الماسي بيان کرد: نام نويسي از طريق دفاتر پيشخوان يا مراجعه حضوري به فرمانداري مرکز حوزه انتخابيه يا ستاد انتخابات کشور نير از ديگر شيوه ها براي حضور در اين دوره از انتخابات ميان دوره اي مجلس است.

وي تاکيد کرد: در حوزه انتخابيه شهرستان هاي بهار و کبودراهنگ، بهار به عنوان حوزه اصلي محسوب شده و در صورت مراجعه حضوري، داوطلبان براي ثبت نام مي بايست به فرمانداري بهار مراجعه کنند.

استان همدان با 10 شهرستان، هفت حوزه اصلي و 19 حوزه فرعي (شامل سه شهرستان و 16 بخشداري) داراي 9 کرسي در مجلس شوراي اسلامي است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی