استاندار همدان: چراغ 70 واحد معدني تعطيل در سال 99 روشن شد

استاندار همدان گفت: در سالي که گذشت 70 واحد معدني غيرفعال به چرخه توليد بازگشت و با جذب سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي چند واحد جديد احداث شد.

مهندس شاهرخي استاندار همدان اظهار داشت: بي‌ترديد بازگشت معادن راکد در افزايش اشتغال و توليد اين منطقه بسيار اثرگذار است و روند بازآفريني و تقويت معادن غيرفعال با جديت ادامه دارد.

وي خاطرنشان کرد: رييس جمهوري درباره توسعه و بهره‌برداري معادن تاکيد فراوان دارد و اين موضوع همچنان در اولويت برنامه هاي استان قرار دارد.

استاندار همدان با اشاره به اشتغال 2 هزار و 400 نفر در بخش معدن استان همدان افزود: طبق آمارهاي موجود پارسال 102 نفر در واحدهاي جديد معدني اين استان مشغول به کار شدند.

او همچنين به جذب بيش از سه هزار ميليارد تومان سرمايه براي احداث واحدهاي صنعتي معدني توسط بخش خصوصي در استان اشاره کرد و گفت: اين ميزان سرمايه گذاري در سال گذشته محقق شد که بخشي از آن به ثمر نشست و مابقي طرحها در حال احداث است.

شاهرخي تصريح کرد: در حوزه فرآوري سنگهاي معدني پروژه هاي مهمي در حال اجراست که در ايجاد ارزش افزوده و جلوگيري از خام‌فروشي مواد معدني استان همدان بسيار اثرگذار است.

استاندار همدان گفت: از 280 معدن استان سنگهاي متنوعي استخراج مي شود که در گذشته اين مواد به صورت خام عرضه مي‌شد که زيبنده اين منطقه نبود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی