6 اسفند 1398 
 
مهمانان حاضر در سایت: 11
امروز: 7444
هفته جاری: 27271
ماه جاری: 41975
تاکنون: 15295813
 
امام صادق علیه‏السلام :كسى كه به اوضاع زمان خود آگاه باشد، گرفتار هجوم اشتباهات نمیشود. امام صادق علیه‏السلام : حاكم سزاوار نیست كه در سه كار كوتاهى كند: حفظ مرزها، رسیدگى به حقوق پایمال شده و انتخاب افراد شایسته براى كارهایشان. امام علی(علیه السلام):شرافت به همت های بلند است نه به استخوان های پوسیده. امام باقر (علیه السلام):از تنبلی و بی حوصلگی بپرهیز، زیرا که این دو کلید هر بدی می‏باشند. امام صادق علیه‏ السلام: سـه چیز اسـت کـه بـر زمامدار واجب است درباره خواص و عوام رعایت کند: پاداش نیکوکار را به نیکی دادن تا بر رغبت مردم به کارهای نیک افزوده شود. پوشاندن گناهان بدکار تا توبه کند و از گمراهی و انحراف خود برگردد. و ایجاد الفت میان همه آنان از طریق احسان و رعایت انصاف و داد. امام جعفر صادق علیه‌السلام فرمودند: کسی که از منزلش بیرون آید و قصدش زیارت قبر حضرت حسین ابن علی علیهماالسّلام باشد اگر پیاده رود خداوند به ازای هر قدمی که برمی‌‏دارد یک حسنه برایش نوشته و یک گناه از او محو می‌‏فرماید تا آن که به حائر برسد.

(GMT) / (Tehran) 

 

 
 »  اخبار  »  اخبار عمومي  »  استاندار همدان: مسوولان بايد پاسخگوي مطالبات مردم باشند
  • استاندار همدان گفت: مسوولان بايد با حضور در مرکز پاسخگويي سامد( سامانه ارتباط مردم و دولت) پاسخگوي مطالبات و درخواست‌هاي مردمي باشند
  • به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري همدان سيد سعيد شاهرخي روز چهارشنبه در حاشيه برنامه پاسخگويي سامد افزود: تماس با سامانه 111 و گفت‌وگو با مسوولان براي مردم جدي شده است به ويژه براي افرادي که با مرکز استان فاصله بيشتري دارند، زمينه مساعدي را فراهم مي‌کند.

    وي اظهار داشت: مهمترين ويژگي و کارايي سامانه سامد (تلفن 111) اين است که خواسته‌ ها و مشکلات تماس‌ گيرندگان در بازه زماني معين، عملياتي شده و نتيجه اقدام نيز به مخاطبان گزارش مي‌ شود.

    شاهرخي سامانه سامد را اقدام ارزشمند توصيف کرد و اظهار داشت: اين سامانه، برقراري ارتباط بين مديران و مردم را بهتر و بيشتر کرده و موجب نزديکي مردم و مسوولان مي شود.

    استاندار همدان با بيان اينکه در اين ارتباط تا نتيجه رسيدن نهايي درخواست شهروندان پيگيري مي شود اظهار داشت: در پاسخگويي به درخواست هاي مردمي تاکيد بر آن است که مشکلات مراجعان به درستي و با راهنمايي هاي درست و اصولي رسيدگي شود.

    وي با تاکيد بر لزوم پاسخگويي به تمامي درخواست هاي مردمي با سامانه سامد خاطرنشان کرد: در رسيدگي به درخواستهاي مردمي بايد وقت کافي صرف شود تا به بهترين شکل اجرايي شود.

    استاندار همدان از ساعت 8/30 تا 10/30 روز چهارشنبه /دوم بهمن/ با حضور در سامد (تلفن 111) به خواسته‌ها و مشکلات 50 نفر از تماس‌گيرندگان از نقاط مختلف استان و در حوزه‌هاي گوناگون پاسخ داد.

    مقام عالي دولت در استان، دستور پيگيري خواسته‌ها را به مديران و کارشناسان مربوطه صادر و به عملياتي شدن قول‌هاي داده شده تاکيد کرد.

    شماره تلفن 111 (سامد) خط ارتباط مردم با دولت است که هر هفته تعدادي از مديران ستادي استانداري و دستگاه‌هاي اجرايي استان همدان طبق اطلاع‌رساني قبلي با حضور در اين مرکز به سوالات مخاطبان پاسخ مي‌دهند.

    خبرگزاري ايرنا-مرضيه بختياري

     

     

    تصاویر در سایز اصلی
     
    کلمات کلیدی :
                         
     
     ارسال به دوستان  |   | دیدگاه شما | 0 نظر تاریخ به روز رسانی: 1398/11/02   تعداد بازدیدکنندگان این صفحه : 1893
    بازگشت
     

     
        
     
       
     


    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به استانداری همدان می باشد.
    استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.