مزایدات و مناقصات

شفافیت سریع ترین، کم هزینه ترین، ساده ترین، مبنایی ترین و قابل اعتمادترین سازوکار برای مبارزه با فساد)هم در پیشگیری و هم کشف جرم(، افزایش مسئولیت پذیری و پاسخگویی، ارتقاء شایسته ساالری، مشارکت فعال و مؤثر مردمی، کاهش هزینه و زمان در پیشگیری و مبارزه با فساد، و در نتیجه افزایش کارآمدی و سرمایه اجتماعی است؛ با ایجاد شفافیت می توان عدالت را مستقر کرد و از ایجاد تبعیض های ناروا در نظام جلوگیری کرد.به همین جهت، سازمان فناوری اطالعات با همکاری سازمان غیردولتی شفافیت برای ایران اقدام به تاسیس کمیته شفافیت نموده است .پورتال شفافیت، اولین اقدام این استانداری در راستای توسعه شفافیت است. این پورتال به صورت مستمر از نظر محتوا و بستر به روز خواهد شد .
شورای اجرایی فناوری اطلاعات در شانزدهمین جلسه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ باهدف تسهیل در تعاملات الکترونیکی شهروندان با دستگاه‌های اجرایی، ارتقای شفافیت دستگاه‌های اجرایی، دسترسی مردم به داده عمومی، ایجاد یکپارچگی و تسهیل فرآیندهای تجاری و تسهیل فرآیندهای خدمات شهری مواد زیر را تصویب نمود.
 

مناقصات

 ردیف   عنوان اطلاعات   آگهی منتشر شده    تاریخ قرارداد مناقصه     دریافت لیست شرکت کنندگان     دریافت فایل قرارداد  دریافت فایل نتیجه مزایده
 1  امور خدمات
دانلود  1401/02/17  دانلود  دانلود دانلود
 2  واگذاری تایپ و تکثیر استانداری همدان و تایپ برخی از فرمانداری‌ها
دانلود  1401/03/22 دانلود
دانلود دانلود
  واگذاری حمل و نقل ماموریت‌های اداری استانداری همدان و فرمانداری‌های تابعه دانلود 1401/04/21 دانلود دانلود دانلود

 

مزایدات

 ردیف  عنوان اطلاعات   آگهی منتشر شده تاریخ مزایده دریافت لیست شرکت کنندگان صورتجلسه گشایش پاکت‌ها دریافت فایل نتیجه مزایده
 1  فروش اموال منقول غیر مصرفی و در حکم مصرفی استانداری همدان
دانلود  1401/02/19 دانلود
 دانلود دانلود
 2  فروش 4 فقره از املاک در مالکیت استانداری همدان
دانلود  1401/09/27  دانلود  دانلود دانلود

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی