استاندار همدان: تخریب خدمات دولت و ناامیدی مردم نقشه دشمنان است

استاندار همدان با تاکید بر اینکه تخریب خدمات دولت و نظام برای ناامید کردن مردم نقشه شوم دشمن است، گفت: نباید با زیر سوال بردن خدمات و دستاوردهای دولت مردم را مایوس و دلسرد کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، مهندس شاهرخی استاندار همدان در نشست با فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات‌ استان همدان، افزود: امید آفرینی به عنوان یک اولویت در جامعه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد و همه ما باید برای تقویت و گسترش روحیه امید و خودباوری در جامعه تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: اعمال تحریم های ظالمانه دشمن و همه گیری ویروس کرونا بزرگترین فشارها و مشکلات را بر کشور تحمیل کرد و دولت در این شرایط سخت توانست در راستای حفظ سلامت مردم، اقدامات خوبی را انجام دهد.

استاندار همدان‌ تصریح کرد: زیرسئوال بردن خدمات دولت و نظام کمک به نقشه و توطئه های دشمن است و بعضی رفتارها از جمله نادیده گرفتن دستاوردهای ارزشمند دولت و نظام باعث ناراحتی دلسوزان انقلاب شده است.

شاهرخی گفت: تمامی دولت ها در سایه آرمان های والای انقلاب و شهدا مستقر شده و در راستای توسعه کشور و خدمت به مردم با وجود برخی کاستی ها، کار و تلاش کرده اند و برهمین اساس نباید با نادیده گرفتن خدمات دولت و نظام مردم را دلسرد کرد.

وی افزود: ارتباط با اقشار مختلف مردم و بیان خدمات دولت و نظام در آستانه انتخابات کمک بزرگی به حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات می کند.

شاهرخی گفت: اقدامات و کارهای خوبی در سال های اخیر در کشور انجام شده که باید این خدمات برای مردم تبیین و تشریح شود.

آمادگی همدان برای برگزاری انتخابات

استاندار همدان همچنین با اعلام آمادگی استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند در ۲۸ خرداد، گفت: مشارکت حداکثری مردم یک ضرورت و نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

شاهرخی حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای را نشانه اعتماد به نظام دانست و تصریح کرد: بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام، اعتماد مردم است.

وی از فرمانداران شهرستان های تابعه استان خواست تا از همه ظرفیت ها برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند.

استاندار همدان گفت: با هماهنگی و تعامل خوب هیات های اجرایی و نظارت، استان همدان آماده برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری ، شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس است.

شاهرخی ادامه داد: برگزاری انتخابات سالم و قانونی برای همه مجریان و ناظران یک اصل اساسی و محوری است چراکه همه ما امانت دار رای مردم هستیم.

وی گفت: فعالیت ستادهای انتخاباتی و گروه های سیاسی  در همه شهرها و روستاها باید مبتنی بر قانون به عنوان فصل الخطاب همه فعالیتها باشد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی