دوربین های پایش تصویری و پلاک خوان در سطح شهر همدان افزایش می یابد

فرماندار همدان :

دوربین های پایش تصویری و پلاک خوان در سطح شهر همدان افزایش می یابد

به مناسبت هفته نیروی انتظامی آیین تجلیل از فرماندهان، روسای کلانتریها و تنی چند از عوامل نیروی انتظامی شهرستان در فرمانداری شهرستان همدان برگزار شد.

فرماندار همدان در این مراسم با قدردانی از زحمات شبانه روزی و طرقت فرسای نیروی انتظامی در ماموریتهای مختلف سطح شهرستان گفت : اگر دنبال امنیت پایدار هستیم یکی از مهمترین ارکان آن مشارکت مردم است.

وی با بیان اینکه با اجبار و تحکم هرگز در کارها موفق نخواهیم شد افزود: تعامل نیروی انتظامی با کنش گران محلی، معتمدین، بسیج و اینگونه نیروهای مردمی در پیشبرد امور بسیار موثر و کارآمد است.

محمد علی محمدی با اشاره به جمعیت مهاجر حدود 200 هزار نفری که عمدتا در محلات حاشیه شهر همدان ساکن هستند تصریح کرد : در چنین شرایطی بیش از پیش نیاز به اشراف کامل به حوزه مسئولیتی و مشارکت مردمی در راستای تامین نظم و امنیت داریم.

رئیس شورای تامین شهرستان همدان افزود : تا کنون ضربه های زیادی در زمینه های مختلف از عملکرد جزیره ای خورده ایم و این موضوع یک آسیب قابل توجه است که در حوزه امنیتی و انتظامی باید تلاش کنیم حداکثر هم افزایی و مشارکت را داشته باشیم.

محمدی یادآور شد : با وجود جمعیت 700 هزار نفری شهرستان در مقایسه با دیگر شهرستانها از شاخص های خوبی برخورداریم که نقش نیروی انتظامی در این زمینه بسیار برجسته است.

وی افزود : در مرکز استان با شرایط خاصی مواجه بوده ایم که مستعد وقوع بسیاری از مسایل و ناهنجاری ها بوده اما با اشراف کامل و عملکرد مطلوب نیرو وضعیت بخوبی مدیریت شده است.

فرماندار همدان با تاکید بر ضرورت توجه به مدیریت زمان اظهار کرد : گاهی موکول کردن یک موضوع به زمان دیگر بویژه در حوزه انتظامی تبعات جبران ناپذیری دارد.

وی از افزایش دوربین های پایش تصویری و پلاک خوان در سطح شهر همدان خبر داد و گفت : دستگا های اجرایی و بویژه خدماتی در جهت کاهش آسیب های احتمالی  باید با نیروی انتظامی همراهی و همکاری داشته باشند.

درپایان این نشست به مناسبت هفته نیروی انتظامی از فرماندهان، روسای کلانتریها و تنی چند از عوامل نیروی انتظامی شهرستان تجلیل بعمل آمد.

IMG_0446.JPG

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی