طرح انتقال آب تالوار خدمت ماندگاراستاندار برای همدان

طرح انتقال آب تالوار خدمت ماندگاراستاندار برای همدان

سرپرست فرمانداری همدان : هدایت آبهای سطحی به سد اکباتان با جدیت بیشتری باید انجام شود

مسلم مخفی در شورای حفاظت از منابع آب شهرستان با اشاره به نقش محوری استاندار در پیگیری بحران آب شهرهمدان گفت : طرح انتقال آب تالوار خدمت ماندگاراستاندار و دولت سیزدهم برای همدان است که پس از سالها تعلل در اجرای طرح با پیگیری ویژه ایشان از طریق رئیس جمهور، وزرای کشور و نیرو در مدت کوتاهی به سرانجام رسید.

سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه موضوع آب برای ما درشهرستان اکنون بسیار با اهمیت است افزود : این جلسه هر 15 روز با دستور کار مشخص برگزار و ضمن بررسی مصوبات با حساسیت ویژه ای باید موارد توسط مدیران ذیربط پیگیری شود.

وی با تاکید بر ضرورت هدایت آبهای سطحی به سد اکباتان اظهار کرد : بویژه در فصل غیر زراعی باید تامین آب از منابع در اختیار با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

مخفی خواستار برخورد جدی و جلوگیری از کشت دوم محصولات کشاورزی شد و افزود : با توجه به منع قانونی کشت دوم در مناطق تنش آبی جهاد کشاورزی اقدام سلبی و ایجابی در این خصوص انجام دهد.

سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به توافقات انجام شده با کشاورزان و مالکان در راستای تامین آب از چاه های کشاورزی تصریح کرد : اجرایی شدن این توافقات به عنوان یکی از دستور کار های جلسه این جلسه مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پایان گفت : در وضعیت فعلی مدیریت آب شهر همدان نیاز به همکاری بیشتر بین جهادکشاورزی، منابع آب و آبفا داریم.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی