استاندار همدان: دولت از مطالبات واقعی و به‌حق فرهنگیان استان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد

169751659.jpg

استاندار همدان با اشاره به اینکه جایگاه و مقام معلم در جامعه به نحو درست تبیین نشده است، گفت: دولت سیزدهم دولت از مطالبات واقعی و به‌حق فرهنگیان استان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در مجمع فرهنگیان استان همدان افزود: در شرایط  امروز کشور باید خواسته‌ها و تقاضاهای ما منطبق با ظرفیت‌ها و امکانات موجود باشد.

وی اظهار داشت: مجمع فرهنگیان استان باید به طور مستمر، برگزار و در حوزه معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استان موضوعات مربوط به آن پیگیری شود.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش یکی از چالش‌های مهم و اساسی استان است که در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: فرهنگیان در راستای تربیت و آموزش فرزندان این کشور، متحمل سختی‌ها و مشکلات بسیاری می‌شوند که قابل تقدیر و تشکر است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم جایگاه و مقام ایثارگری معلمان را در سطح جامعه تبیین کنیم، تاکید کرد: معلم‌ها از فرزندان این کشور، یک انسان متعهد، شرافتمند و موثر برای جامعه می‌سازند.

وی با بیان اینکه جایگاه رفیع معلمی با هیچ شغل و منصبی قابل مقایسه نیست، افزود: در شورای آموزش و پرورش و شورای اداری که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، کمبود نیروی انسانی به عنوان یک مطالبه مهم مطرح شد.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: ۲ هزار نیروی انسانی برای استانداردسازی منابع انسانی آموزش و پرورش استان مورد نیاز است.

وی با اشاره اینکه در مهدهای کودک باید به مسائل فرهنگی، دینی و اسلامی توجه شود، گفت: یکی‌راز اتفاق‌های خوبی که رخ داد این بود که مهدهای کودک، زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش قرار گرفتند.

استاندار همدان اظهار داشت: مراکز تربیت معلم در آموزش و پرورش نیروهای خود به عنوان فرهنگیان آینده، با برنامه عمل کنند.

وی با بیان اینکه مسائلی و مشکلاتی در سطح جامعه وجود دارد ‌که باید مورد توجه فرهنگیان قرار گیرد، تصریح کرد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به عنوان یک مطالبه به‌حق، پیگیری خواهد شد.

وی افزود: فرهنگیان در راستای حل مشکلات و مسائل حوزه آموزش و پرورش، دولت را با ارائه راه‌ کار همراهی کنند.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: داشتن بینش سیاسی برای مجموعه آموزش و پرورش یک مزیت است، اما این مجموعه نباید سیاست‌زده شود.

وی با اشاره به اینکه مطالبات فرهنگیان با توجه به شرایط و توان دولت، پیگیری و حل خواهند شد، گفت: سمت و سوی آموزش و پرورش باید به گونه‌ای باشد که از رسالت اصلی خود که همانا ساختن انسان و پرورش آن است دور نشود.

استاندار همدان گفت: ضرورت دارد که روش‌ها، مهارت‌ها و سبک زندگیِ درست در مقاطع ابتدایی تدریس شود.

وی افزود: از دیدگاه و پیشنهادات فرهنگیان در راستای پیشبرد اهداف دولت در زمینه ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش و پرورش استان استقبال می‌شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: امیدواریم مطالبه‌گری‌های واقعی، به‌حق و کارشناسی شده در راستای ارتقای جایگاه و مقام فرهنگیان، جای مطالبه‌گری‌های کاذب و موج سوار را بگیرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی