استاندار همدان : کودکان آینده‌ سازان کشور هستند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان ، سید سعید شاهرخی با صدور پیامی به مناسبت هفته کودک با تبریک روز جهانی کودک افزود: کودکان علاوه بر اینکه در آینده کشور تاثیرگذار هستند، در جامعه و بالاخص خانواده‌ها، منشا شور، نشاط و زیبایی زندگی هستند.

در ادامه پیام آمده است: شعار "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی " که به عنوان شعار هفته ملی و روز جهانی کودک انتخاب شده، نشانه تاثیر بسیار زیاد تربیت کودکان در زندگی انسان‌ها است.

این پیام می‌افزاید: این شعار باید برای جامعه با نشاط و سالم، کودکان عزیز مورد توجه بیشتر قرار گیرد و باید همه دست‌اندرکاران امر کودک و خانواده‌ها در جهت تربیت اسلامی کودکان این سرزمین اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن تبریک روز جهانی کودک به همه کودکان عزیز این سرزمین و خانواده های آنها از خداوند منان عزت و سربلندی همه مردم این سرزمین بالاخص کودکان عزیز را مسالت می‌کنم.

برنامه‌های هفته ملی کودک امسال با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» طراحی شده و هرروز به یک موضوع محوری اختصاص دارد که کودک و نشاط و سرگرمی، کودک و میراث فرهنگی، کودک و معنویت و کودک و فضای مجازی، ازسرفصل‌های موضوعی این روزها هستند.

هفته‌ ملی کودک امسال از ۱۶ تا ۲۲ مهر، یادواره شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی