رییس جمهور از پایگاه شکاری شهید نوژه همدان بازدید کرد

169823203.jpg

رییس جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر خود به استان همدان و در مسیر عزیمت به شهرستان کبودرآهنگ در پایگاه شکاری شهید نوژه نیروی هوایی ارتش حضور یافت و ضمن بازدید ار بخش های مختلف، در جمع کارکنان و خانواده پرسنل نیروی هوایی پایگاه نیز سخنرانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، آیت الله سیدابراهیم رییسی صبح پنجشنبه در سی امین سفر استانی دولت وارد همدان شد و پس از برگزاری آیین رسمی استقبال در فرودگاه همدان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، جمعی از مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، به منظور دیدار و گفت وگو با مردم شهرستان کبودرآهنگ عازم این شهرستان شد.

رییس جمهور در مسیر عزیمت به شهرستان کبودرآهنگ به پایگاه شهید نوژه رفت و از بخش‌های مختلف این پایگاه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی دیدار و با فرماندهان و پرسنل این نیرو دیدار و گفت‌وگو کرد.

رییس جمهور همچنین با حضور در جمع پرسنل و خانواده کارکنان نیروی هوایی ساکن در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، دقایقی برای آنها سخنرانی کردند.

همچنین در این مراسم امیر پرویز مرادبکی فرمانده پایگاه شهید نوژه، ضمن عرض خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به رییس جمهور، گزارشی از آخرین وضعیت این پایگاه و فعالیت های مرتبط در حوزه ماموریت های محوله ارایه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، رییس جمهور در ادامه سفر خود به استان همدان و پس از دیدار و گفت وگو با مردم شهرستان کبودرآهنگ به همدان خواهند آمد. قرار است آیت الله رییسی با حضور در سالن شهید سلیمانی (انقلاب) شهر همدان در اجتماع عظیم مردم این شهرستان سخنرانی خواهند کرد.

برنامه بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌ها و شرکت در جلسات دیدار با نخبگان، شورای اداری و در نهایت نشست خبری با خبرنگاران پایان بخش برنامه‌های سفر یک روزه آیت الله رییسی به استان همدان است.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان؛ آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

169823228.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی