۱۸ برنامه همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی در همدان برگزار می‌شود

«اسداله ربانی مهر» مدیر روابط عمومی استانداری همدان با اشاره به بزرگداشت ۱۷ اردیبهشت به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی، افزود: درهمین ارتباط از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی که در جشنواره اطلاع رسانی سال ۱۳۹۹ حائز رتبه برتر شدند به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

وی اظهار داشت: دیدار با مسئولان استان، تهیه بانک اطلاعاتی روابط عمومی ها، تقدیر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی دارای اثر و کتاب چاپ شده، برگزاری چند دوره آموزشی و چندین برنامه متنوع فرهنگی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت این ایام در استان همدان است.

ربانی مهر تصریح کرد: استان همدان از فعالترین استان ها در حوزه اطلاع رسانی است و روابط عمومی بیشتر دستگاه اجرایی استان در سال ۱۳۹۹ موفق به کسب عناوین برتر در سطح وزارت و سازمان های مرکزی متبوع خود شدند که در هفته روابط عمومی از آنها تقدیر و تجلیل بعمل خواهد آمد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها در عصر ارتباطات باید تحلیل گر مسائل روز و آشنا به همه امور باشند و بتوانند تعامل خوبی با عموم مردم برقرار کنند.

وی افزود: سه موضوع مهم «شعار سال، انتخابات و کنترل و پیشگیری ویروس کرونا» اولویت های اصلی حوزه اطلاع رسانی استان همدان در سال۱۴۰۰ است که باید مدیران ادارات برای تحقق این مهم روابط عمومی دستگاهها را کمک کنند تا شاهد تحقق اهداف و برنامه های پیش بینی شده باشیم.

ربانی مهر گفت: مدیران فعال در روابط عمومی ادارات استان همدان تشویق و مجموعه های ضعیف روابط عمومی برخی دستگاهها تقویت می شوند که البته این تغییرات باید با هماهنگی اداره کل روابط عمومی استانداری باشد.

وی افزود: همکاری و تعامل با رسانه ها از ویژگی‌های یک روابط عمومی موفق است و باید سعی شود این تعامل هر روز با بهره مندی از سواد رسانه ای و ظرفیت فضای مجازی مجازی بیشتر و بهتر شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی