استاندار همدان: زمینه رشد برای نوآوران علم و صنعت فراهم می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز شنبه در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی کارآفرینی (۱۷ الی ۲۳ آبان ماه)، اظهار داشت: توسعه کارآفرینی به عنوان یک راهبرد کلان در جامعه، مستلزم افزایش و یا بهبود ادراکات، گرایش‌ها و رفتار کارآفرینانه در تمامی سطوح فردی، تیمی، سازمانی، صنعت به ویژه در سطح ملی است که این امر در گرو برنامه‌ریزی به منظور ارتقای ترویج و آموزش کارآفرینی است.

وی خاطرنشان کرد: دستیابی به آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستلزم تلاش همه جانبه در تمامی ابعاد فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی است.

استاندار همدان در ادامه این پیام تصریح کرده، تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اهمیت نوآوری، شکوفایی، کارآفرینی، کار و همت مضاعف، جهاد اقتصادی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در نهایت حماسه اقتصادی، در گرو عزم همگانی برای توسعه و تعمیق کارآفرینی به عنوان ابزار جدی رقابت در عرصه های مختلف جهانی است.

به گفته قاسمی فرزاد، هفته جهانی کارآفرینی فرصتی مناسب برای توسعه ارتباطات و همکاری‌های پیوسته تمامی نقش آفرینان عرصه کارآفرینی است تا از این طریق، زیست بوم کارآفرینی و اکوسیستم مناسب در کشور را ایجاد و در سطح ملی و جهانی تقویت کنند.

وی در ادامه با تبریک هفته جهانی کارآفرینی سال ۱۴۰۰ (۱۷ الی ۲۳ آبان ماه) به کارآفرینان، فعالان و خدمتگزاران عرصه کارآفرینی استان همدان، ابراز امیدواری کرده که کارآفرینان و فعالان این عرصه با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیروی از سیاست های دولت و هم افزایی، تشریک مساعی و تعامل سازنده در این مسیر افتخار آفرین با گام هایی استوار حرکت کنند.

در راستای گرامیداشت هفته کارآفرینی، ۱۷ آبان به عنوان «کارآفرینی، تولید و اشتغال پایدار»، ۱۸ آبان «کارآفرینی، مانع زدایی و مبارزه با فساد»، ۱۹ آبان «کارآفرینی و فناوری های نوین»، ۲۰ آبان «کارآفرینی و زنان»، ۲۱ آبان «کارآفرینی اجتماعی»، ۲۲ آبان «نهادها، بنیادها و شبکه سازی کارآفرینی» و ۲۳ آبان «کارآفرینی، آموزش و مشاوره»، نامگذاری شده است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی