پیام استاندار همدان به مناسبت هفته بیمه سلامت

AG5J1610.JPG

استاندار همدان گفت: انقلاب اسلامی ایران و به ویژه در دولت مردمی سیزدهم، اقدامات و برنامه های ارزنده ای در جهت بهبود و ارتقای سطح سلامت و افزایش امید به زندگی هموطنان داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در پیامی به مناسبت هفته بیمه سلامت اظهارداشت: بدون تردید سلامت، یکی از شاخصه های مهم توسعه یافتگی هر کشوری است و جامعه سالم، زمینه ساز توسعه، رشد و بالندگی در تمامی عرصه ها محسوب می شود. در این پیام آمده است: سازمان بیمه سلامت ایران با خرید راهبردی خدمات سلامت، پوشش بیمه سلامت همگانی برای آحاد افراد جامعه، استقرار کامل سازمان الکترونیک، اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع و تلاش برای تامین منابع مالی پایدار موجب تسهیل دسترسی مردم ایران به خدمات بیمه شده است. استاندار همدان در این پیام آورده است: این سازمان با استفاده از بدنه کارشناسی و جلب مشارکت و همکاری پزشکان و مراکز طرف قرارداد تلاش می کند تا منابع مالی حوزه سلامت به درستی و برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان هزینه شود. قاسمی فرزاد در ادامه پیام می افزاید: بدون شک برخورداری روستائیان، افراد بی بضاعت و ساکنان مناطق کمتر برخوردار از پوشش بیمه سلامت رایگان و اجرای برنامه های ارزشمندی همچون طرح مهم و ملی نسخه نویسی الکترونیکی به عنوان زیربنای تشکیل پرونده الکترونیک سلامت شهروندان، تشکیل صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج، حمایت مالی از بیماران خاص، تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خدمات درمانی ناباروری و نازایی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اجرای موفقیت آمیز طرح دارویار در کشور از دستاوردهای مهم و ماندگار سازمان بیمه سلامت ایران خواهد بود. در این پیام آمده است: هفته بیمه سلامت که هر ساله همزمان با سالروز تصویب قانون بیمه سلامت همگانی آغاز می شود، فرصت مغتنمی است تا اقدامات، فعالیت ها و سیاست های حوزه بیمه سلامت کشور، ارزیابی و دستاوردهای ارزشمند آن به مردم استان معرفی شود.

استاندار همدان با تبریک هفته بیمه سلامت، از خدمات و زحمات مدیران و کارکنان خدوم اداره کل بیمه سلامت استان همدان قدردانی کرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی