پیام استاندار همدان به مناسبت هفته بیمه سلامت

 

91692af7-6bd8-446a-a26b-182c1cc4cc14_1.jpg

پیام استاندار همدان به مناسبت هفته بیمه سلامت

متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان بیمه سلامت ایران تبلور اراده نظام جمهوری اسلامی در ایجاد رفاه اجتماعی و فراهم آوردن مبانی توسعه سرمایه انسانی کشور در حوزه بیمه سلامت است.
این سازمان با تامین زیر ساختها و فراهم آوردن دسترسی های عادلانه به خدمات بهداشتی و درمانی، حفاظت مالی حدود 42 میلیون نفر از آحاد مردم شریف ایران را عهده دار می باشد.
بر اساس قانون برنامه ششم توسعه و همچنین قوانین بودجه سنواتی کشور در سالهای اخیر اقدامات ارزشمندی در جهت استقرار پرونده الکترونیک سلامت شهروندان صورت گرفته که از آن جمله استحقاق سنجی و رفع هم پوشانیهای بیمه ای، اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در مراکز خصوصی و دولتی دانشگاهی و حذف چاپ دفاتر کاغذی قابل ذکر می باشد.
سازمان بیمه سلامت ایران با خرید راهبردی خدمات سلامت، پوشش بیمه سلامت همگانی برای آحاد جامعه، استقرار کامل سازمان الکترونیک، مشارکت در استقرار پزشک خانواده و نظام ارجاع و تلاش در جهت تامین منابع مالی پایدار موجبات تسهیل دسترسی مردم شریف ایران به خدمات سلامت را فراهم نموده است. این سازمان با استفاده از بدنه کارشناسی و جلب مشارکت و همکاری پزشکان و مراکز طرف قرارداد تلاش می نماید تا منابع مالی حوزه سلامت بدرستی و در جهت ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان هزینه گردد. بدون شک حمایت مالی از بیماران کرونایی و پرداخت میلیاردها تومان بابت هزینه درمان این بیماران از دست آوردهای مهم و ماندگار سازمان بیمه سلامت ایران می باشد.
از سوم تا نهم آبان ماه به مناسبت سالروز تصویب قانون بیمه خدمات درمانی مصوب سال 1373 هفته بیمه سلامت نامگذاری شده است تا ضمن گرامیداشت این ایام، آگاهی عمومی نسبت به اهداف و برنامه های این سازمان مهم افزایش یافته و درک روشنی از خدمات بیمه سلامت به مردم ارائه شود. اینجانب ضمن تبریک هفته بیمه سلامت، از خدمات و زحمات مدیران و کارکنان خدوم این سازمان قدردانی نموده و از خداوند منان توفیق روزافزون این عزیزان در خدمت به آحاد مردم شریف ایران را خواستارم.

علیرضا قاسمی فرزاد
استاندار همدان

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی