پیام استاندار همدان به مناسبت هفته و روز جهانی استاندارد

059ff907-612b-4f87-924a-ab821069549b.jpg

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت هفته و روز جهانی استاندارد، حمایت از تولید ملّی را برنامه مشترک مسئولان و تولید کنندگان در کشور دانست و گفت: تحقق این مهم نیازمند ارتقا کیفیت و استانداردسازی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، در این پیام استاندار همدان آمده است: هر کشور در حال توسعه که افزایش و بهبود ظرافت صنعتی را در رأس برنامه‌های خود قرار داده باشد، درمی‌یابد که استاندارد کردن شاخص‌های تولید و خدمات و همچنین سنجش و کنترل کیفیت محصولات، از جمله نکات اصلی در برنامه‌های توسعه و صیانت از منابع و منافع ملّی است.

این پیام می افزاید: تعامل انسان‌ها با یکدیگر و زندگی در عصر حاضر، به ویژه با رشد فناوری، به اندازه‌ای پیچیده شده است که اگر برای همه موارد، استاندارد معینی تعریف نشود و افراد ملزم به اجرای آن نشوند، زندگی طاقت‌ فرسا می‌شود و مسائل و مشکلات بسیاری پدید می آید. رییس شورای استاندارد استان همدان در این پیام آورده است: انسان در طول دوران زندگی و عصر خویش با رعایت قوانین و مقررات، نوعی استاندارد را به وجود آورده و در راه رفاه و آسایش خود به کار گرفته است که بر همین اساس هر چه استانداردسازی توسعه یابد و تعهد به رعایت استانداردها بیشتر شود، پیشرفت و تعالی جامعه افزایش می‌یابد.

در پیام استاندار همدان آمده است: تعریف استاندارد در همه فعالیت‌های فردی و اجتماعی و التزام به رعایت آنها در جامعه، نه تنها موجب افزایش هزینه در مقیاس ملّی نمی‌شود، بلکه از بسیاری از هزینه‌ها و خسارت ها جلوگیری می‌کند. قاسمی فرزاد در این پیام می افزاید: استاندارد یک مقصد و چشم انداز است که نقشه راه برای رسیدن به این مقصد عالی، تعریف و به کارگیری کیفیت است. وی در این پیام با تبریک فرا رسیدن هفته استاندارد به تمامی تلاشگران عرصه استاندارد و دست اندرکاران نظام استاندارد سازی و امر بهبود کیفیت در بخش های صنعتی، خدماتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، ابراز امیدواری کرد که در سالی که پیام انتخاب شده آن توسط سازمان بین المللی استاندارد ((چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر )) است با تلاش و همدلی و رعایت استانداردها شاهد تحقق مطلوب اهداف توسعه پایدار و ارتقا سهم استان در شاخص های اقتصادی کشور باشیم.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی