پیام تبریک استاندار همدان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

AG5J1748.JPG
دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان با صدور پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

یا مقلّب القلوب و الأبصار یا مدبّر اللّیل و النّهار یا محوّل الحول و الأحوال حوّل حالنا الی احسن الحال

در فضایی آکنده از عطر اعیاد بزرگ شعبانیه و در انتظار شمیم ماه پر خیر و برکت رمضان که بهار سال جدید را به بهار قرآن پیوند می زند به استقبال سال نو خواهیم رفت.
از خداوند متعال استعانت می‌جوئیم تا سال ۱۴۰۱ نیز به عنوان برگی زرین، با تلاش صادقانه، پشتکار و همتِ خادمانی به ثبت برسد که در دولت مردمی، آرمانی جز سربلندی و آبادانی ایران قوی ندارند.
فرصت را مغتنم شمرده و فرا رسیدن فصل بهار و حلول سال نو را خدمت تمام مردم شریف ایران، خصوصاً هم‌استانی‌های عزیز، ولایتمدار و شهیدپرور دارالمومنین همدان تبریک و شادباش عرض نموده و سالی سرشار از خیر و برکت، توفیق و تندرستی از ایزد سبحان خواهانم.
خدا را شاکریم که استان همدان در سال ۱۴۰۰ با همدلی همه‌ی مسئولین علی¬الخصوص نماینده ی محترم ولی فقیه در استان، روحانیت معزز، نمایندگان پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی، اقشار مختلف و همراهی مردم در اجرای منویات مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و سیاست‌های دولت سیزدهم، در اجرای برنامه‌های تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها،به رغم توطئه¬های دشمنان، توفیقات چشمگیری را کسب نمود و امید است به لطف الهی این روند در سال جدید با برنامه‌ریزی‌ها و نقشه‌ی راه تدوین شده برای استان تحت عنوان برنامه عملیاتی پیشرفت استان در سال ۱۴۰۱، با محورهای نهضت ملی مسکن، رونق تولید و رشد اقتصادی ۷.۵ درصدی، ایجاد ۲۳۰۰۰ فرصت شغلی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تداوم یابد.
اکنون که با همتی مضاعف از سوی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهی مردم در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، موفقیت‌های چشمگیری نصیب ملت ایران شده است، با عزمی راسخ و تلاشی دوچندان،با هم افزایی مسئولان تمام توان خود را در جهت خدمت رسانی به مردم فهیم استان به کار گرفته و همگام و همراه آنان خواهیم بود.

نوروزتان مبارک

 

علیرضا قاسمی فرزاد

استاندار همدان

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی