پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان: سفر رییس جمهور به استان همدان فرصتی ارزشمند برای پیشرفت و توسعه است

169323821.jpg

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیامی مشترک در آستانه سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به همدان، بر فرصت ارزشمند سفر رییس جمهور برای حل مشکلات به عنوان نقطه عطفی برای پیشرفت و توسعه استان تاکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، در پیام مشترک آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی و علیرضا قاسمی فرزاد آمده است: مردم مومن و انقلابی و همیشه در صحنه دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان روز پنج‌شنبه ۶ مرداد ماه میزبان یار دیرین امام (ره) و رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی) رییس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی و اعضای محترم هیات دولت و مقامات عالی رتبه کشوری هستند؛ بدون تردید انجام این سفر فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت استان است.

در این پیام با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دولت سیزدهم مبنی بر اینکه «سفرهای استانی دولت، کار بسیار با ارزش و گره‌گشا است. یکی از مهم‌ترین مسائل مردمی بودن، مردمی ماندن است. مردمی بمانید، خسته نشوید»، آمده است: امروز به فضل خداوند متعال دولت مردمی با تمرکز بر ارزش‌های انقلاب بر محور عقل و خرد در عرصه های مختلف در مسیر منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و خدمت صادقانه گام بر می‌دارد و بارقه های امید را در دل مردم عزیز  زنده کرده است.

در پیام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان آمده است: مردم شریف همدان که همواره در صحنه های مختلف، پیشگامی و هوشیاری خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسانده‌اند در آستانه سفر پر خیر و برکت ریاست جمهور حضرت آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان، خود را برای میزبانی شایسته و ارج گذاری به تلاش‌های مسئولان خدوم آماده کرده‌اند.

در ادامه این پیام افزوده شده، اینجانبان با سلام و درود به ارواح طیبه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه هشت هزار شهید سرافراز همدان و روح امام عظیم الشان (ره) ضمن عرض خیر مقدم به رییس جمهور و هیأت دولت، امید آن داریم که این سفر به لطف خدا و تاییدات حضرت ولی عصر (عج) موجبات حل مشکلات و تسریع در توسعه استان را در سایه همدلی، وحدت و تلاش شبانه روزی فراهم آورد.

در خاتمه پیام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان، از عموم مردم قدرشناس همدان دعوت شده تا با شرکت در مراسم دیدار مردمی رییس جمهور(ساعت 11 روز پنج‌شنبه) در سالن ورزشی شهید سلیمانی حضور بهم رسانند.

169812987.jpg

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی