آذري جهرمي: 90 درصد روستاهاي همدان زيرپوشش اينترنت پرسرعت قرار مي گيرد

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: با بهره برداري از طرح‌هاي توسعه‌اي اينترنت تلفن همراه، بيش از 90 درصد روستاهاي استان همدان زير پوشش اينترنت پرسرعت نسل چهار قرار مي‌گيرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان محمد جواد آذري جهرمي در جلسه کنترل پروژه طرح هاي uso استان همدان افزود: همزمان با 12ارديبهشت بايد همه سايت هاي توسعه شبکه اينترنت تلفن همراه در روستاهاي همدان به بهره برداري مي رسد.وي اظهار داشت: همه دستگاه هاي اجرايي از جمله جهاد کشاورزي، راه و شهرسازي و منابع طبيعي اين استان بايد براي بهره برداري از اين طرح‌ها همکاري کنند.

آذري جهرمي با بيان اينکه تا همه طرح هاي توسعه شبکه اينترنت تلفن همراه روستايي استان همدان تکميل نشود آن‌ها را افتتاح نمي کنيم، اضافه کرد: بسياري از اين طرح ها بيش از 50 درصد پيشرفت دارد اما اگر افتتاح شود انگيزه ادامه کار کاهش مي يابد.

وي تصريح کرد: با توجه به برنامه ريزي انجام شده براي توسعه شبکه اينترنت تلفن همراه در روستاهاي استان همدان بيش از 100 سايت بايد به روز رساني و 15 سايت جديد هم راه اندازي شود.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اضافه کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده شرکت ايرانسل بايد هفت سايت پوشش اينترنت پرسرعت تلفن همراه در روستاهاي استان همدان راه اندازي کند.

وي خاطرنشان کرد: با بهره برداري از اين سايت ها مجموع پوشش اينترنت پرسرعت شبکه تلفن همراه در استان همدان به بيش از90 درصد مي رسد.

آذري جهرمي با اشاره به آب و هواي مناسب همدان گفت: با توجه به شرايط گردشگري اين استان، بايد مشکلات اينترنت تلفن همراه در روستاهاي استان برطرف شود.

وي اظهار داشت: گردشگر اينترنت همراه مي خواهد و ما بايد پوشش اينترنت تلفن همراه را در اين استان ارتقا دهيم.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات تاکيد کرد: تحريم ها مشکلات زيادي را در راه اندازي تجهيزات شبکه تلفن همراه ايجاد کرده است ولي ما در اجراي پروژه ها با استفاده از دانش بومي مصمم هستيم.

وي با اشاره به اينکه شبکه پست در استان همدان بايد توسعه يابد، گفت: بسته بندي و ارسال پستي اختصاصي سفال لالجين بايد در استان همدان راه اندازي شود تا صنايع دستي اين شهر به راحتي در اختيار مردم سراسر کشور قرار گيرد.

آذري جهرمي افزود: بر اساس قانون دولت مبني بر فروش املاک مازاد دولتي، ساختمان پست آرامگاه بوعلي همدان اگر مازاد است بايد فروخته شود در غير اينصورت براي ارائه خدمات پستي به مردم همدان حفظ شود.

وي تصريح کرد: شهرداري و شوراي شهر همدان بايد در اجراي طرح هاي توسعه شبکه اينترنت تلفن همراه ايرانسل همکاري کنند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی