استاندار: حلقه بسته شهر عامل گرانی مسکن در همدان است

photo_2021-12-23_08-21-24_2.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، در آیین معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان، گفت: حلقه بسته شهر همدان مشکلاتی را در حوزه تامین زمین ایجاد کرده است و محدود بودن حریم شهری، یکی از مهمترین عوامل گرانی مسکن در این شهر محسوب می شود.

استاندار همدان افزود: پیگیری طرح جامع شهری برای افزایش محدوده شهر همدان و اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اولویت های اجرایی معاون عمرانی است. وی گفت: سلامت و معیشت مردم اولویت اصلی دولت سیزدهم است که بر اساس این اولویت، امور در استان همدان پیش برده می‌شود.

قاسمی فرزاد، گفت: کنترل و نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، از دیگر برنامه‌های دولت آیت الله رییسی است.

وی ادامه داد: نهضت ملی مسکن و ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در سطح کشور در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است و برنامه های آن در استان همدان نیز به سرعت پیگیری می شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه داشتن یک سرپناه حق هر ایرانی و هر شهروند است، تصریح کرد: ما دولت مردان وظیفه داریم با اجرای طرح هایی همچون طرح نهضت ملی مسکن، زمینه خانه دار شدن شهروندان را فراهم کنیم.

وی گفت: علاوه بر محدود بودن حریم شهری، افزایش قیمت ارز نیز بیش از پیش، به مشکلات حوزه مسکن اضافه کرد.

قاسمی فرزاد گفت: جوانان برای تشکیل زندگی به یک سرپناه نیاز دارند که باید برای این موضوع اقدام شود.

وی ادامه داد: باید با هم فکری همه مسئولان استان، دست به دست هم دهیم و مشکل مسکن را هر چه سریع‌تر برطرف کنیم.

استاندار همدان گفت: «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی نیز بر حل مشکل مسکن در همدان تاکید دارد و با مکاتبات صورت گرفته طرح جامع شهر همدان را پیگیری می کند.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: با بررسی‌های صورت گرفته «فرزاد تیموری» که تجارب خوبی در عرصه عمرانی دارد به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان انتخاب شد.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: ایشان از خانواده شهدا هستند و انتظار داریم همچون سه برادر شهیدش، در عرصه‌ای متفاوت برای عمران و آبادانی این مرز و بوم تلاش کند.

وی با اشاره به انتصاب مدیر کل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان، عنوان کرد: توجه و رسیدگی به مشکلات مردم و نظارت بر عملکرد مدیران در دستور کار مدیر کل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قرار گیرد.

در این آیین از خدمات "فرهاد فرزانه" قدردانی و "فرزاد تیموری" به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان معرفی شد.

تیموری سابقه مدیر کلی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین از خدمات "احسان شهابی" قدردانی و "مصطفی مرادی" به عنوان مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان معرفی شد.

photo_2021-12-23_08-21-28.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی