استاندار همدان از راه‌اندازی شهرک‌های صنفی در شهرستان های تابعه استان خبر داد

14.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز شنبه در آیین رونمایی از سامانه هوشمند امداد (سها) و واگذاری ۴۴۳ واحد مسکونی مددجو و جشن خودکفایی هزار و ۹۰  خانوار تحت حمایت این نهاد در استان همدان که به صورت سراسری و در ارتباط زنده تصویری با رییس جمهور برگزار شد، افزود: برهمین اساس 

به دنبال احداث شهرک‌های صنفی در شهرک‌ صنعتی رزن هستیم که این موضوع به طور جدی پیگیری و انجام خواهد شد. 

وی اظهار داشت: واحدهای صنفی که جنبه تولیدی دارند و نمی‌توانند در محیط‌ها و فضاهای شهری به‌راحتی کار و فعالیت کنند به نحوی که وجود آن‌ها به فضای شهر آسیب می‌رساند را به شهرک‌های صنفی یا صنعتی در نظر گرفته‌ شده منتقل خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: برای تاسیس واحدهای تولیدی، ضرورت دارد تا مراحل قانونی اخذ پروانه و جواز فعالیت انجام گیرد تا در شهرک‌ِ صنعتیِ زمین موردنظر تامین شود، اگر بتوان شهرک‌های صنفی را تاسیس کرد، قطعا زمینه مناسبی برای فعالیت اصناف مختلف در حوزه تولید در سطح استان به خصوص شهرستان رزن فراهم خواهد شد.

استاندار همدان همچنین با تبریک سالروز تشکیل کمیته امداد به دستور امام خمینی(ره)، گفت: در طول سال‌های پس از انقلاب مجموعه و نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) منشا خدمات بسیار ارزشمندی برای محرومان و مستمندان بوده است. 

قاسمی فرزاد افزود: کارویژه کمیته امداد امام راحل صرفا برای فعالیت در زمینه کمک‌های مالی نیست، بلکه توانمندسازی افراد نیازمند از جمله اقدامات قابل تقدیری است که همیشه در دستور کار این نهاد قرار داشته است. 

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدامات خود را بر پایه علم، دانش و پژوهش اجرایی می‌کند و ارائه حمایت‌های معنوی، آموزش‌ و هدایت نیازمندان و فراهم کردن زمینه رشد و تعالی مستمندان نیز از دیگر اقدامات قابل توجه نهاد کمیته امداد است. 

استاندار همدان افزود: فعالیت‌ها و تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای انجام و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی نیز قابل تقدیر است.

نماینده عالی دولت در استان همدان تاکید کرد: برهمین اساس دولت سیزدهم و دولتمردان در سطح استان ها از طرح‌هایی که ظرفیت ایجاد اشتغال و تقویت معیشت مردم را دارند، حمایت می‌کنند. 

امروز با حضور رییس جمهور در کمیته امداد امام خمینی(ره)، آیین بهره برداری از هشت هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مددجویی و توانمندسازی ۵۴ هزار خانوار مددجو به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

سهم استان همدان از این برنامه، بهره برداری از ۴۴۳ واحد مسکونی مددجو و همچنین توانمندسازی هزار و ۹۰ خانوار تحت حمایت این نهاد است.
15.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی