استاندار همدان: از مدیران جدید استان در مسیر خدمتگذاری به مردم حمایت قاطع خواهیم کرد

2809d096-9965-492f-b2d2-7218da4ff86a_1.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در دیدار با مهندس خشانی، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفا کشور و مدیرعامل شرکت آبفا استان، گفت: از مدیران جدید استان در مسیر خدمتگذاری به مردم حمایت قاطع خواهیم کرد‌.

استاندار همدان افزود: در سال های اخیر تلاش لازم برای تامین آب شرب مطمئن و پایدار شهر همدان انجام نشده است. بنابراین در تامین آب شرب مردم همدان باید به فکر منابع پایدار بود.

قاسمی‌فرزاد گفت: با اقدامات تسکینی و مقطعی نمی‌توان اقدامات بنیادین و اصولی انجام داد‌.

وی در ادامه ضمن تکریم مدیرعامل سابق و معرفی مدیرعامل جدید شرکت آبفا استان، گفت: تلاش‌ها و فعالیت‌های مهندس حسینی بیدار مدیرعامل سابق شرکت آبفا استان قابل تقدیر است و برای مهندس بختیاری فر مدیرعامل جدید آبفا استان آرزوی موفقیت داریم.

وی تصریح کرد: مصرف آب استان همدان در زمستان ۱۵۰۰ لیتر بر ثانیه و در تابستان ۱۸۰۰ لیتر بر ثانیه است که نیاز استان به یک منبع پایدار را ضروری می‌کند.

استاندار همدان در پایان سخنان خود گفت: باید تمام تلاش خود و امکانات استان را در جهت تامین منابع آب پایدار استان، به کار گرفت.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی