استاندار همدان: از مشکلات عمده توانیابان استان، عدم مناسب‌سازی فضای شهری و تردد آسان است

photo_2022-01-12_15-11-44.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در دیدار با مدیرعامل جمعیت توانیابان استان، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت‌های این جمعیت، گفت: عدم مناسب‌سازی فضای شهر، دسترسی آسان به امکانات مورد نظر و حمل و نقل از اساسی‌ترین مشکلات عمده توانیابان در استان است که باید پیگیری شود.

استاندار همدان، در ادامه افزود: برای پیگیری مسائل و مشکلات توانیابان در سطح شهر و روستا، مکاتباتی با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در راستای ابلاغ به کلیه سازمان‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌های استان اقدام می‌شود.

قاسمی‌فرزاد در ادامه افزود: طی این ابلاغیه از کلیه واحدهای خدمات‌رسان و شهرداری درخواست می‌شود تا در راستای مناسب‌سازی فضای شهری، حل مسایل تردد، استفاده آسان از فضا‌ها و امکانات عمومی در دستور کار قرار دهند.

مدیرعامل جمعیت توانیابان استان در این جلسه گزارشی مبسوط از مسائل و مشکلات توانیابان استان را ارائه و به توضیح طرح‌ها و برنامه‌های جمعیت پرداخت. وی با بیان برخی از مسائل و مشکلات موجود این قشر در سطح استان پرداخت که مهمترین این نیازها، مناسب‌سازی فضای شهری، حمل و نقل شهری و عدم دسترسی برخی از پل‌های عابر پیاده به آسانسور ذکر کرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی