استاندار همدان: استان همدان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی رتبه اول کشور را کسب کرد

2L3A0595_6.JPG

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن تقدیر و تشکر از کادر بهداشت و درمان استان و اعضای ستاد استانی و شهرستانی مدیریت کرونا، گفت: وضعیت شیوع کرونا در استان کاهشی و تحت ‌کنترل است. به جز کبودرآهنگ، استان در وضعیت آبی‌ کرونایی قرار دارد؛ بنابراین مردم، باید برای افزایش ایمنی و تثبیت وضعیت، واکسن کرونا را تزریق کنند.

استاندار همدان گفت: مراکز واکسیناسیون استان، آمادگی تزریق دُز سوم واکسن کرونا را دارند.

وی در ادامه افزود: رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد کرونا در شرایط کنونی مورد تاکید است. مردم از شرکت در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به وضعیت استان در ۲۴ساعت گذشته گفت: استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته هیچ‌گونه فوتی کرونایی نداشته است.

وی گفت: مردم عادی‌انگاری نکنند، برای تثبیت وضعیت استان باید پروتکل‌ها را رعایت کنند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود به میزان رعایت مردم استان در پروتکل‌های بهداشتی پرداخت و گفت: استان همدان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی رتبه اول کشور را کسب کرد.

وی گفت: با توجه به ایام فاطمیه، و برگزاری برخی مراسمات، رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا الزامی است. همچنین تاکید این نکته ضروری است که با توجه به در پیش بودن شب یلدا، مردم از شرکت در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز، و از افراد زیر ۱۲ سال که واکسن نزده‌اند مراقبت کنند.

نماینده عالی دولت در استان در‌ پایان با اشاره به وضعیت تزریق واکسیناسیون دانش آموزان، گفت: روند واکسیناسیون دانش‌آموزان در استان همچنان در حال انجام است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی