استاندار همدان: اصحاب رسانه زمینه اقناع‌سازی جامعه برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا در استان را فراهم کنند

photo_2021-12-04_13-56-13_3.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن تقدیر از کادر بهداشت و درمان استان و اصحاب رسانه به‌خاطر همکاری و اقناع بخشی جامعه در زمینه مقابله با کرونا، گفت: با رعایت اصول بهداشتی که به‌شکل کلی صورت‌گرفته و اقداماتی که در استان انجام شده، ۵شهرستان در وضعیت زرد و ۵شهر دیگر نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

وی در ادامه افزود: اسدآباد، رزن،بهار، درگزین و فامنین در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند، لذا برای استمرار وضعیت کنونی و تبدیل شهرهای زرد به آبی رعایت پروتکل‌ها الزامی است

استاندار همدان در ضرورت حفظ پروتکل‌ها برای بهبودی اوضاع گفت: آبی شدن وضعیت کرونایی به معنای عادی انگاری شرایط نیست؛ زیرا ممکن است این وضعیت ناپایدار باشد. بنابراین رعایت پروتکل‌ها، فاصله‌گذاری اجتماعی و تزریق واکسیناسیون در سطح استان الزامی است.

قاسمی‌فرزاد، با تاکید بر اجرایی شدن طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا توسط دستگاه‌های اجرایی استان و متولیان ذیربط، گفت: طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا به‌شکل دقیق و منظم در سطح استان اجرایی شود.

وی افزود: برای استمرار وضعیت کنونی و تبدیل شهرهای زرد به آبی رعایت پروتکل‌ها الزامی است.

استاندار همدان از کمیته‌های زیرمجموعه ستاد استانی مدیریت کرونا، خواست تا اقدامات خود را با محوریت طرح سکوی هوشمند مدیریت انجام دهند و در ادامه افزود: کمیته‌های زیرمجموعه ستاد استانی مدیریت کرونا، طرح‌ها و پیشنهادات خود در ارتباط با اجرای سکوی هوشمند مدیریت را ارائه کنند.

وی گفت: دانشگاه‌ علوم‌پزشکی طرح شهید سلیمانی را مورد حمایت، پیگیری و نظارت جدی قرار دهد.

وی افزود: دانشگاه علوم‌پزشکی اقدامات لازم برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا در استان را فراهم کند. تزریق واکسن کرونا برای زنان باردار نیز مورد تاکید است.

نماینده عالی دولت در استان از فراهم شدن مقدمات دز سوم خبر داد و گفت: اصحاب رسانه مقدمات اقناع‌سازی جامعه برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا را فراهم کنند.

وی با اشاره به روند افزایشی تزریق واکسن کرونا، گفت: در تلاش هستیم تا با تزریق واکسن کرونا اکثریت جامعه را در سطح گسترده ایمن‌سازی کنیم.

وی گفت: ایمن‌سازی گسترده دانش آموزان استان با تزریق دو دُز واکسن کرونا مورد تاکید است.

وی در پایان از اتحادیه‌ها و اصناف خواست تا بازاریان و متصدیان مشاغل مختلف، کارت واکسیناسیون خود را در معرض دید مشتریان و بازدیدکنندگان قرار دهند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی