استاندار همدان: اقدامات معاندین نظام در نطفه خفه شد

 image_2022_6_9-12_22_53_121_7N4_1.jpg

استاندار همدان با قدردانی از اقدامات نیروهای انتظامی، اطلاعاتی، بسیج، سپاه و مردم استان در حضور فعال برای مقابله با اغتشاشگران و آرام سازی وضعیت جامعه گفت: در شهرستانهای استان همدان مساله خاصی نداشتیم و اقدامات معاندین نظام در نطفه خفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه شورای اداری استان همدان تاکید کرد: نسبت به هر گونه اغتشاش و برهم خوردن امنیت مردم گذشت نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: وی رزمندگان اسلام از تمامیت ارضی ایران و ارزشهای انقلاب دفاع کردند و حسرت غلبه بر کشور را بر دل دشمنان گذاشتند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: نظام اسلامی پس از انقلاب اسلامی بر اثر توطئه دشمنان درگیر مشکلات زیادی شد که به لطف پروردگار و غیرت انقلابی کشور از هر گونه آسیب مصون ماند.

وی با بیان اینکه معاندان و مخالفان نظام با فوت خانم امینی بهانه ای برای تحریک جوانانی که سالهای دفاع مقدس را تجربه نکرده اند فراهم کردند افزود: همه این حوادث تلنگری بود که موقعیت خود را تشخیص دهیم چراکه با کوچکترین اشتباه که جبران ناپذیر خواهد بود، مشکلات کشورهای سوریه، لیبی، عراق و افغانستان در پیش رویمان است.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: آموزش آشوبگران از خارج کشور بود و شبکه های معاند نیز اقدام به حمایت علنی و تحریک جوانان برای برهم زدن امنیت جامعه کردند و در ناآرامیهای اخیر تعدادی از عزیزان انتظامی ، بسیج و مردم مجروح شده و یک پیرمرد در همدان توسط اغتشاشگران کشته شد.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در مساله اختصاص بودجه برای استان همدان بهبودهایی انجام شده است از فرمانداران خواست از ظرفیت مجمع نمایندگان استفاده کنند.

قاسمی فرزاد درباره برخی مشکلات بین دستگاههای فعال در استان اظهار داشت: اختلافات دستگاههای اجرایی استان نباید به دستگاه قضایی برود بلکه باید از طریق بخش حقوقی استانداری پیگیری و حل و فصل شود.

وی افزود: استانداری پیگیر مساله جوانی جمعیت است و از دستگاههای مربوط می خواهد در این زمینه وظایف خود را انجام دهند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه تجربه تلخی از ساخت مسکن مهر به خصوص در زمینه جانمایی و پیمانکاری وجود دارد، گفت: پیمانکاران،ساخت مسکن را به پیمانکاران رده دوم و سوم می دادند که این مساله باعث افزایش هزینه های ساخت برای مردم می شد.

استاندار همدان اعلام کرد: ۵۰۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن در شهر همدان درنظرگرفته شده است که به متقاضیان داده می شود تا با هزینه کمتر بتوانند صاحب خانه شوند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه بودجه های خوبی برای تامین آب شرب همدان اختصاص یافته است، اظهار داشت: آب تالوار در چند روز آینده به همدان می رسد.

در شورای اداری استان همدان همچنین از دستگاههایی که بیشترین همکاری را در سفر رئیس جمهور به همدان داشتند، قدردانی شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی