استاندار همدان: اولويت اصلي حمايت از توليد و توجه به معيشت مردم است

استاندار همدان گفت: اولويت استان به تاسي از سياست‌هاي دولت، حمايت از توليد و توجه به معيشت مردم است و در اين راستا براي جلب رضايتمندي مردم تلاش مي کنيم.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان، سيدسعيد شاهرخي در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد شهرستان کبودرآهنگ که با حضور رئيس کل بانک مرکزي برگزار شد، اظهار داشت: براي ايجاد اشتغال براي جوانان و تقويت معيشت، برنامه‌ريزي خوبي صورت گرفته که تاکنون بخشي از آن محقق شده است.

وي با اشاره به ظرفيت هاي خوب شهرستان کبودرآهنگ خاطرنشان کرد: در اين منطقه نيز مثل بقيه نقاط استان، اقدامات موثري انجام شده است.

استاندار همدان گفت: در سال‌هاي اخير دشت کبودرآهنگ با فروچاله‌هاي زيادي مواجهه بود، که در راستاي مسدود کردن آن‌ها 25چاه مسدود شده است.

شاهرخي يادآوري کرد: شهرک صنعتي گيان يکي از شهرک‌هاي فعال استان است که صنايع مختلفي در آن مشغول توليد هستند.

او با اشاره به اهميت کشاورزي در استان همدان افزود: کشت‌هاي گلخانه‌اي در شهرستان کبودرآهنگ در دستور کار قرار گرفته و هم‌ اکنون نيز برخي از آنها در حال اجرا است.

استاندار همدان به ظرفيت اين شهرستان در بخش گردشگري نيز اشاره کرد و گفت: در حوزه گردشگري سالانه بيش از 800هزار گردشگر از غار عليصدر بازديد مي کنند و به زودي يک مجموعه تفريحي بزرگي در مجاورت غار عليصدر احداث مي شود.

شاهرخي همچنين از ايجاد و توسعه راه‌هاي ارتباطي شهرستان کبودرآهنگ خبر داد و تصريح کرد: طرح‌هاي خوب و قابل توجهي در شهرستان کبودرآهنگ در حال اجرا است و در اين راستا از ظرفيت بانک مرکزي استفاده مي‌کنيم.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی