استاندار همدان: با اتکا به بازوان آهنین فرزندان این کشور در مقابل توطئه‌های دشمنان انقلاب ایستادگی خواهیم کرد

photo_2022-02-07_12-54-06.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، در هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ضمن شرکت در مراسم بزرگداشت روز نیروی هوایی و حضور در پایگاه شهید نوژه همدان، گفت: بیعت نیروی هوایی با امام راحل، پیروزی انقلاب اسلامی را سرعت بخشید

استاندار همدان گفت: دوران قبل از انقلاب اسلامی دورانی سیاه و تاریکی بود که رژیم ستم‌شاهی آن را رقم زد. رژیم پهلوی اول که از سال‌های آغازین ۱۳۰۰ با حمایت و کمک انگلیسی‌ها شروع شد، تا جایی که می‌توانست در جهت ظلم و ستم از هیچ اقدامی فروگذار نکرد.

وی افزود: پهلوی اول در جهت از بین بردن آثار و ریشه‌های فرهنگی تمام تلاش خود کرد و نهایتا خود نیز قربانی مطامع متجاوزان و مستکبران شد. پهلوی دوم نیز که تحت تعلیم انگلیسی‌ها بود، با حمایت آمریکایی‌ها به راس کار آمد تا منافع آن‌ها را تامین کند. در زمان رژیم پهلوی دوم، با تمام توان کشور به سمت وابستگی پیش رفت، و دست نیروهای خارجی، برای چپاول و غارت سرمایه‌های این کشور، باز گذاشته شد.

قاسمی‌فرزاد در ادامه افزود: انقلاب اسلامی توانست در بسیاری از زمینه‌ها این خفت و ذلت را کنار بزند و سیادت و بزرگی را برای ما به ارمغان بیاورد.

وی گفت: فراموش نمی‌کنیم که در دوران نظام ستم‌شاهی بهترین فرزندان این کشور، علمای ما و روحانیون ما در سیاه‌چال‌ها و در تبعید بودند.

وی تصریح کرد: ارتش نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشت و در آن مواقع حساس مقابل مردم ایستادگی نکردند؛ چرا که از متن و از خود مردم بودند.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: قبل از انقلاب سرمایه بزرگی برای تربیت نیروهای ارتش به کار‌گرفت، به‌ویژه برای نیروی هوایی؛ اما در لحظه حساس این نیروی هوایی در برابر موج انقلابی مردم ایستادگی نکردند.

وی افزود: رهبر انقلاب با انسجامی که بین نیروهای هوایی ایجاد کردند آن حماسه بزرگ بیعت نیروی هوایی با امام خمینی(ره) رقم خورد و پیروزی را حتمی کرد.

وی گفت: حرکت هوشمندانه و به موقع مردم ایران و فرزندان راستین آن‌ها در نهادها، ارتش و نیروی هوایی باعث شد، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز تنها وسیله‌ای که دشمنان انقلاب به آن‌ها تمسک جسته‌اند، تحریف تاریخ و واقعیت‌هاست، تلاش می‌کنند تا از چهره منفور پهلوی یک چهره زیبا نشان دهند. با جهاد تبیین بایستی این تحریف‌ها و نقشه‌های دشمنان بر آب شود.

وی افزود: با تدابیر مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف در حوزه سلامت، دیپلماسی و سیاست خارجی و داخلی به کار گرفته‌اند، گره‌گشایی از مشکلات و مسائل جمهوری اسلامی در روزهای آینده نمایان تر خواهد بود.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: با اتکا به بازوان آهنین فرزندان این کشور یعنی نیروهای مسلح، ارتش، نیروی زمینی، نیروی هوایی، پدافند، نیروی دریایی و درکنار آنها نیروهای مقتدر سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، به عنوان یک نیروی مقتدر در مقابل تمام دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی خواهیم کرد.

وی در ادامه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید شاه‌حسینی، گفت: شهید حسن شاه حسینی، قبل از انقلاب در نیروی هوایی و پس از انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور پیدا کرد.

وی گفت: در مقابله با اشرار در کردستان به مقابله با نیروهایی که سرسپرده بیگانه بودند ایستاد و در کردستان به شهادت رسید.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی