استاندار همدان با پرستاران بیمارستان فرشچیان سینا دیدار کرد

photo_2021-12-11_08-28-19_4.jpg

"علیرضا قاسمی فرزاد" شامگاه جمعه به مناسبت گرامیداشت تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان‌ فرشچیان سینا، با اهدای گل به کادر درمان و پرستاران این مراکز دیدار کرد.

استاندار همدان در حاشیه این دیدار با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: وظیفه داریم که در این روز فرخنده با حضور در بیمارستان‌ از پرستاران و کادر درمان قدردانی کنیم.

"علیرضا قاسمی" افزود: پرستاران در این شرایط سخت کرونایی، به صورت جهادی از بیماران مراقبت می‌کنند و حافظ سلامت آن‌ها هستند.

وی اظهار داشت: نزدیک به ۲ سال از همه‌گیری بیماری کرونا می‌گذرد که بیشترین سختی و فشار را حوزه سلامت، کادر درمان، پرستاران و پزشکان متحمل شدند. قاسمی فرزاد عنوان کرد: در این مدت کارکنان حوزه سلامت، بار سنگین این بیماری را به دوش کشیدند تا بیماران را مداوا و درمان کنند.

وی ادامه داد: کادر درمان در این مسیر، شهیدانی را تقدیم کردند که علو درجات را برای این شهدا خواستاریم و آرزوی سلامتی و تندرستی را برای تلاشگران عرصه سلامت و خانواده آن‌ها می‌کنیم.

استاندار همدان تصریح کرد: امروز به مناسبت این روز فرخنده و به پاس قدردانی از زحمات تلاش‌گران عرصه سلامت، به نمایندگی از رییس جمهور با کادر درمان استان همدان دیدار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: به پرستاران و کادر درمان این پیام را می‌دهیم که مسوولان و مردم قدردان تلاش‌های جهادی آن‌ها هستند.

وی افزود: رییس جمهور نیز امروز در حاشیه سفر خود به استان لرستان، با حضور در یکی از بیمارستان‌ها، از زحمات پرستاران تجلیل کرد و ما نیز به تبعیت از ایشان قدردان زحمات پرستاران هستیم.

استاندار همدان علاوه بر تبریک روز پرستار و دیدار با کادر درمان و پرستاران، از تعدادی بیماران بستری نیز ملاقات کرد و جویای احوال آنان شد.

photo_2021-12-11_08-28-15_1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی