استاندار همدان: بازار به شرط رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي باز است

استاندار همدان با بيان اينکه برنامه اي براي تعطيلي بازار نداريم تاکيد کرد: اگر کسبه و مردم پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي را رعايت کنند بازار را تعطيل نمي‌کنيم.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان، مهندس شاهرخي استاندار همدان، در آخرين روزهاي سال به همراه تعدادي از مديران استان از وضعيت بازار شهر همدان بازديد و با تعدادي از کسبه و بازاريان گفت و گو کرد.

وي واحدهاي صنفي را به رعايت پروتکل هاي بهداشتي سفارش کرد و از آنان خواست براي حفظ سلامتي خود و شهروندان در اين زمينه کوتاهي نکنند.

استاندار همدان با اشاره به اينکه واحدهاي صنفي استان به دليل محدوديت هاي کرونايي دچار گرفتاري و مشکلات مالي بسياري شده اند، ابراز اميدواري کرد بخشي از اين مسائل با رونق کسب و کار در سال جديد جبران شود.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعطيلي بازار مطرح نيست و مردم و بازاريان مي توانند به شرط رعايت مسائل بهداشتي به فعاليت عادي خودشان ادامه بدهند.

شاهرخي افزود: مشکلي در تامين کالاهاي اساسي نداريم و با تقويت نظارت ها در بازار سعي مي کنيم در فرايند تامين و توزيع هم مشکلي نداشته باشيم. شهر همدان داراي 30 هزار واحد صنفي گوناگون است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی