استاندار همدان: بازگشت اعتماد عمومی مهمترین ماموریت دولت سیزدهم است

photo_2022-07-23_10-18-03.jpg

استاندار همدان با اشاره به اینکه بازگشت اعتماد عمومی مهمترین ماموریت دولت سیزدهم است، گفت: دولت سیزدهم تلاش دارد اعتماد عمومی که به دلیل سیاست های غلط کمرنگ شده بود را با تلاش غیر قابل وصف خود جبران کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست فعالان فرهنگی استان همدان که با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات شهدای استانداری همدان برگزار شد، افزود: دولت سیزدهم در شرایط سخت کرونایی و با روزانه ۷۵۰ نفر فوتی، کشور را تحویل گرفت که با مدد قدرت لایزال الهی، عنایات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همت دولت، از موج کرونا سربلند خارج شدیم و اکنون کارها به درستی پیش می رود.

وی با بیان اینکه با وجود موضوعات حوزه اشتغال و مسکن، از مباحث فرهنگی غافل نشدیم، اظهار داشت: در استان همدان به شدت درگیر مباحث تامین آب و تامین زمین مورد نیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستیم.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: در حالیکه با محدودیت تامین زمین در استان همدان همراه بودیم، با تلاش‌های صورت گرفته یک هزار و ۲۹۶ هکتار زمین را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی تامین کردیم.

وی تاکید کرد: در حوزه برق، با تامین انرژی مورد نیاز، کمترین آسیب در بخش‌های مختلف صنعت و تولید استان وارد شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت برای جبران همه کمبودها و کاستی‌ها یک ماموریت ویژه دارد، خاطرنشان کرد: سیاست‌های غلط در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در گذشته موجب کاهش اعتماد عمومی شده بود که دولت سیزدهم با تلاش غیر قابل وصف خود به دنبال جبران آن است.

وی با اشاره به اینکه حمایت‌های مادی و معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از استان همدان بسیار ارزشمند است، تاکید کرد: برای برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان با مشکلات تامین اعتبار همراه بودیم که با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همه اعتبارات مورد نیاز این جشنواره تامین شد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در اجرای نقشه‌های مهندسی فرهنگی و با توجه به تاثیر شگرف آن، مباحث مربوط به خانواده، تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری در راس امور قرار و اعتباراتی در حد بضاعت برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از هنرمندان و به ویژه اصحاب رسانه استان همدان در طول همه‌گیری بیماری کرونا حمایت شد، گفت: ضرورت توجه به زیرساخت‌ها در زمینه ایجاد اقتصاد پایدار فرهنگ و هنر در استان، بازگشت جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان به همدان، توجه ویژه به گسترش زیرساخت های فرهنگی و تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای اجرای سند قرآنی از مهمترین برنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر استان است.

استاندار همدان افزود: اگر امروز همدان دارالمجانین و دارالمجاهدین و مهدتاریخ و تمدن است، منشا و سرچشمه آن از مکاتب قرآنی نقاط مختلف استان، گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی به همت نماینده ولی فقیه در استان همدان احیا شد، اظهارداشت: با همکاری بسیج و سپاه برای بازسازی اردوگاه‌های همدان در شهرهای اهواز و خرمشهر، به برپایی اردوهای راهیان نور توجه شد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه موضوع فرهنگ باید در متن و بطن جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: رفتار، کُنش و عملکرد یک ملت فرهنگ را می سازد و ما باید اقدامات فرهنگ ساز خود را در جامعه ساری و جاری کنیم.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید از موازی کاری پرهیز کنند و متحد کار فرهنگی را پیش ببرند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: باید با تدوین برنامه‌های فرهنگی، افسار از هم گسیخته فضای مجازی را کنترل کرد.

169812510.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی