استاندار همدان بر حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری تاکید کرد

169880626.jpg

استاندار همدان با اشاره به اینکه زمینه‌ مناسب برای فعالیت سرمایه‌گذاران در استان فراهم است، گفت: از هر گونه سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری در این استان استقبال و حمایت می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد  در جریان سفر به شهرستان بهار و افتتاح مرحله اول مجتمع خدماتی، رفاهی کهکشان این شهرستان، افزود: دراین زمینه تلاش می کنیم زمینه برای حضور سرمایه گذار و جذب سرمایه در بخش های مختلف بیش از گذشته در سطح استان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بهار استعداد و ظرفیت خوبی برای جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف را دارد، اظهار داشت: مراکز خدماتی و رفاهی نقش موثری در تسهیل ارائه خدمات و خدمات‌رسانی به مردم را دارند. 

قاسمی فرزاد گفت: استان همدان در محور مواصلاتی با کشور عراق و همچنین بخش‌های مختلف اقلیم کردستان واقع شده است که برهمین اساس ساخت و راه‌اندازی مراکز خدماتی بین راهی، نقش مهمی در تسهیل روند خدمت رسانی به مردم و گردشگران دارند.

استاندار همدان تصریح کرد: براساس آمارهای موجود، بیشتر تصادفات رانندگی در ۳۰ کیلومتر پایانی مسیر و نزدیکی مقصد(شهرها) روی می دهد که دراین زمینه ساخت مراکز خدماتی در ورودی شهرها می‌تواند نقش موثری در کاهش تصادفات و سوانح رانندگی داشته باشد. 

وی اظهار داشت: مراکز خدماتی و رفاهی بین راهی می‌توانند علاوه بر خدمات‌ رسانی و ارائه خدمات جانبی و جذابیت‌های دیگر، در رونق و شکوفایی اقتصادی منطقه نیز نقش آفرینی کنند.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: این استان با داشتن هزار و ۸۰۰ جاذبه تاریخی و گردشگری، ظرفیت مهمی برای برای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری را دارد و برهمین اساس پذیرای سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان هستیم.

استاندار همدان در ادامه این برنامه، فاز اول مجتمع خدماتی و رفاهی کهکشان در شهرستان بهار را افتتاح کرد، مجتمع خدماتی کهکشان در کیلومتر ۲۲ محور ارتباطی همدان _ اسدآباد و با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان احداث شده است. 

گفتنی است، استاندار همدان صبح روز دوشنبه و همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف گرامیداشت هفته دولت و همچنین تبیین و معرفی دستاوردها و خدمات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به شهرستان بهار سفر کرد.

قاسمی فرزاد در ابتدای ورود به شهرستان بهار با حضور در گلزار شهدای به مقام شامخ شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس این شهرستان ادای احترام کرد، وی همچنین به همراه امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم بهار بر آرامگاه آیت‌الله شیخ بهاری نیز حاضر شد و با قرائت فاتحه، یاد و خاطره این عالم برجسته و ربانی را گرامی داشت.

بهره برداری از ۹۳ طرح به ارزش ۲۲۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان بهار آغاز می شود، ضمن اینکه عملیات اجرایی ۱۵ طرح به ارزش ۳۰ میلیارد تومان نیز دراین مدت آغاز خواهد شد.

بهره برداری از ۷۵۰ طرح به ارزش ۲ هزار و ۶۳ میلیارد تومان همزمان با گرامیداشت هفته دولت در استان همدان آغاز می شود، همچنین عملیات اجرایی ۱۲۰ طرح عمرانی با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان نیز طی این هفته در استان آغاز شده است.

169880627.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی