استاندار همدان: برش سه ماهه و یکساله سند فرهنگی استان ابلاغ می‌شود

photo_۲۰۲۱-۱۲-۱۲_۱۱-۵۶-۴۵.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال اعضای شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: مصوبات این شورا در راستای برش سه ماهه سند فرهنگی استان به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به اهمیت کمیته‌های نظارتی و راستی‌‌ آزمایی اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: کمیته‌های نظارتی و رصد اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان در قالب سند قرآنی و سند فرهنگی ضروری است.

قاسمی‌فرزاد، افزود: علاوه بر برش سه‌ ماهه سند فرهنگی استان، ضروری است که سند یکساله فرهنگی استان نیز متعاقبا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود.

استاندار همدان در پایان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان که سند سه‌ماهه و یکساله فرهنگی به آن‌ها ابلاغ می‌شود، مکلف به انجام و اجرای دستورالعمل‌ها و برنامه‌های آن هستند.

 

دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود برای انجام برش سه ماهه سند فرهنگی را اعلام کنند

آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به اهمیت زمان‌بندی و انجام و اجرای جزئیات اسناد فرهنگی و قرآنی استان، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند تا طی یک هفته برنامه‌های خود در جهت چگونگی انجام و اجرای برش سه ماهه سند فرهنگی را اعلام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان، گفت: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی با دستگاه‌های اجرایی برای دریافت برنامه‌های آن‌ها در راستای اجرای سند فرهنگی تشکیل جلسه دهد.

امام جمعه شهر همدان، تاکید کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی در این یک هفته برنامه خود را ارائه نکنند، هر برنامه‌ای که دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان در نظر گیرد موظف به انجام آن هستند.

وی گفت: در فضای انتزاعی نمی‌توان، تصمیم‌گیری کرد؛ بنابراین اقدامات و برنامه‌ها باید به صورت اجرایی و عملیاتی انجام گیرد.

آیت‌الله شعبانی تصریح کرد: با توجه به کارگروه‌های اسناد قرآنی و فرهنگی استان، کمیته نظارت و رصد در شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل شود‌.

وی در ادامه افزود: در شورای سند قرآنی سه کارگروه وجود دارند که ضرورت دارد برای هر کارگروه یک کمیته یا میز رصد و نظارت تشکیل شود‌.

امام جمعه شهر همدان، در ادامه با اشاره به تعداد کارگروهای سند فرهنگی استان، گفت: برای سند فرهنگی چهار کارگروه وجود دارند که نیاز است ۴ کمیته نظارت و رصد با شرح وظایف تعیین شود.

وی افزود: میز‌های نظارتی و تیم‌های رصد در دبیرخانه شورای قرآنی تشکیل و تعیین تکلیف شوند.

آیت‌الله شعبانی در پایان گفت: دستگاه‌ها ظرفیت‌ها و برنامه‌های خود را در جهت اجرای برش سه ماهه سند فرهنگی استان به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اعلام کنند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی