استاندار همدان: به دنبال ایجاد و ترویج فرهنگِ کار در استان هستیم

photo_2021-12-24_16-37-23.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در سفر خود به شهرستان بهار با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده امام جمعه بهار، گفت: آیت‌الله بهاری یکی‌از عالم‌های ربانی هستند که نام و آوازه بلند ایشان در کشور ماندگار است.

استاندار همدان گفت: نام و یاد ۶۱۰ شهید والا مقام شهرستان بهار در دفاع مقدس را همیشه گرامی می‌داریم.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار و متدین شهرستان بهار قهرمانانه و شجاعانه در دفاع مقدس حضور یافته و در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف نیز یاور رهبری و همراه جمهوری اسلامی ایران هستند.

قاسمی‌فرزاد، در ادامه سخنان خود با اشاره به سیاست‌های دولت گفت: به تاسی از سیاست‌های دولت سیزدهم، حضور در بین مردم و تلاش در جهت کسب و جلب رضایت آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است. در این راستا با سفر به شهرستان‌های استان، از واحدهای تولیدی که موانع و مشکل خاصی دارند بازدیدهای مستمر انجام می‌گیرد و در ادامه موانع آن‌ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و حل خواهد شد.

وی گفت: تدابیر لازم برای جلوگیری از تخریب‌هایی که سیل به وجود می‌آورد، اندیشیده می‌شود و توجه به مسیل‌ها شهری و خارج از شهر در این زمینه ضروری است.

نماینده عالی دولت در استان گفت: مدیریت بحران می‌بایست در مواقع بروز سیل، با کمک شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، کلیه مسیل‌های شهری و خارج از شهر را شناسایی و در راستای پاک‌سازی و احیای آن‌ها اقدام کنند.

وی حفظ حریم‌ شهرستان بهار در طرح جامع شهری همدان را در اولویت دانست و گفت: به زودی طرح جامع شهری همدان تدوین خواهد شد که سعی می‌شود، حریم و مرز‌های شهرستان بهار به‌خوبی حفظ شود.

وی گفت: همدان در شاخص‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، جزو استان‌های پیشرو در کشور محسوب می‌شود.

استاندار همدان گفت: به طور جدی به دنبال ایجاد و ترویج فرهنگ کار در استان هستیم. و قطعا در این راستا از ظرفیت جوانان انقلابی در حوزه‌های مختلف در سطح استان استفاده خواهد شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی