استاندار همدان تاکید کرد: ضرورت حفظ روحیه استکبار ستیزی توسط دانشجویان

AG5J1610.JPG

استاندار همدان ضمن گرامی‌داشت روز دانشجو در یادداشتی بر ضرورت حفظ روحیه استکبار ستیزی توسط دانشجویان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان ، متن این یادداشت به شرح ذیل است:

 16 آذر یادآور ایستادگی، بصیرت و آگاهی در مقابل استعمار و استکبار غرب و استبداد و خودکامگی در تاریخ این کشور است. حوادث 16 آذر سال 1332 نشان‌داد راز ماندگاری روز دانشجو قرار گرفتن در خط مقدم استکبار ستیزی، استقلال‌طلبی و عدالت‌خواهی است که از ویژگی‌های ذاتی یک دانشجوی معتقد و متعهد به ایران اسلامی است.

دانشجوی امروز، آگاهانه، با الهام از سیره الهی حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب
حضرت آیت اله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) توانسته است بدور از هرگونه هیاهوی تبلیغاتی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استقلال طلبی، آزادی‌خواهی، استکبار ستیزی و حرکت در مسیر آرمان‌های شهدای والامقام را حفظ کند.

در طول تاریخ پرفراز ایران اسلامی عزیز دانشجویان و دانشگاهیان بعنوان قشر فرهیخته و نیروی محرکه فکری با نگاهی دوراندیشانه و امیدبخش همواره حافظ آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و نقش مهمی در تحولات سیاسی اجتماعی داشته‌اند .

طبق فرموده رهبر معظم انقلاب: « لشکر جوانان مومن و انقلابی وارد میدان مطالبه آرمانهای انقلاب شوند.»
امروز که در شرایط استثنایی تاریخ جمهوری اسلامی قرار داریم و با وجود خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام ابعاد به کشور، دنیای غرب با تمام قوای خارجی برای ناامید کردن و وارونه نمایاندن این خدمات همه‌جانبه وارد جنگ شناختی شده است. از آنجا که دانشگاه یکی از مراجع علمی و مراکز تحولات فکری، سیاسی و اجتماعی اثرگذار است می‌تواند به دور از جنجال و غوغای سیاسی مبنای دستاوردهای نظام و عملکرد مسئولان نظام را کارشناسی و برای مردم روشن کنند. این اقدام برای مسئولان و مجریان امر نیز می‌تواند حائز اهمیت باشد زیرا تبیین علمی در این جهاد پیشرفتها و دستاوردها، برای روشنگری عامه مردم و مسئولان مفید و سودمند است.

علیرضا قاسمی فرزاد

استـاندار همـدان

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی