استاندار همدان: تمامیت ارضی کشور به برکت خون شهدا حفظ شده است

169887735.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه امروزه حفظ انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور به برکت خون این شهدا است گفت: ما مسئولان مدیون شهدا هستیم و هرگونه کوتاهی و کم کاری را باید پاسخ گو باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در چهارمین یادواره ۴۵۰ شهید کارمند استان همدان اظهار داشت: شهدای کارمند با وجود وابستگی و دلبستگی به خانواده با ایمان راسخ ترک علاقه کردند و فقط به عشق رضایت خدا این مسیر را طی و در تجارتی پرسود شرکت کردند.

به گفته وی شهید «محمدکاظم یوسف صنعتی» شهید شاخص صنعت آب و برق استان همدان که در آخرین پست خود معاون سیاسی استاندار بود هر آنچه داشت کنار گذاشت و به عشق شهادت ترک علاقه کرد و هر چه داشت در طبق اخلاص گذاشت. 

استاندار همدان با اشاره به اینکه شهدا واجب التعظیم و مستجاب الدعوه هستند خاطر نشان کرد: شهدا از جان خود گذشتند تا باورها زنده بماند و قطعه‌ای از خاک کشور عزیز ما به دست دشمن نیفتد.

وی با قدردانی از صبوری مردم در دوران کمبود آب همدان تصریح کرد: اگر در اثر کم کاری ها، ترک فعل و یا عدم اقدام به موقع برخی از مسئولان این مشکلات به وجود آمده من به جای آنها از مردم عذر خواهی می کنم.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه دولت سیزدهم وارث بسیاری از پروژه های نیمه تمام دولت های قبلی است خاطرنشان کرد: طرح آبرسانی به همدان که در سال ۸۳ تصویب و قرار شده تا سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری برسد؛ اما این کار انجام نشد.

وی اظهار داشت: با توجه به طرح لوله گذاری ۱۴۰ کیلومتری، تنها ۱۲۰ کیلومتر آن انجام شده بود و تا سال ۱۴۰۰ با آغاز به کار دولت سیزدهم، این پروژه، تنها ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است‌.

استاندار همدان ادامه داد: در طول ۱۷ سال فقط ۴۰ درصد از طرح آبرسانی به استان همدان انجام شد اما در چند ماه اخیر ۶۰ درصد آن که به حداقل ۲ سال زمان نیاز داشت با تلاش شبانه روزی این مدت به ۶ ماه کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه متوسط نیاز آب شهر همدان هزار و ۷۰۰ لیتر بر ثانیه است افزود: در شب گذشته همدان با کمبود آب مواجه شد که با تلاش تمامی نیروها شبانه رفع شد.

استاندار همدان گفت: ۵۰ حلقه چاه به صورت امانی از کشاورزان در حال آبرسانی به شهر همدان است و عده ای از کشاورزان با نذر آب چاه های خود را رایگان در اختیار آبرسانی به شهر همدان قرار دادند.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: با حمایت‌های رئیس جمهور و تاکید وزیر نیرو، همه امکانات استان را در راستای حل بحران کم‌آبی مردم همدان به کار گرفته‌ایم و هر شب جلسه مدیریت آب استان تشکیل می‌شود تا هماهنگی‌های لازم در راستای حل مشکل آب مردم همدان انجام شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بسیاری از تجهیزات مورد نیاز طرح آبرسانی در استان های دیگر ساخته می شود اظهار داشت: عده ای در خصوص برخی مسائل شبهاتی را مطرح کردند ما می‌خواهیم پاسخ علمی دهیم و وارد مسائل سیاسی نشویم.

وی با اشاره به اقدامات شاخص دولت در یکسال گذشته گفت: واکسیناسیون سراسری، پوشش بیمه سلامت به صورت کاملا رایگان برای چند دهک اول و مابقی دهک‌ها با هزینه اندک انجام شده است.

استاندار همدان تصریح کرد: صندوقی برای بیماران صعب العلاج با موجودی پنج هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است تا هیچ فردی دغدغه هزینه بیماری را نداشته باشد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: همه اقدامات و فعالیت‌هایی که دولت سیزدهم در دستور کار خود قرار داده، برای خدمت‌رسانی و رفع مشکلات و مسائل مردم است.

169887737.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی