استاندار همدان : توسعه کشت های گلخانه ای یک ضرورت برای حل مشکلات کم آبی است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، "علیرضا قاسمی فرزاد" شامگاه دوشنبه سوم آبان ماه، در جلسه ستاد گلخانه های استان همدان، با بیان لزوم فراهم نمودن زمینه ورود بخش خصوصی برای ایجاد گلخانه ها افزود: توسعه کشت های گلخانه ای یک ضرورت برای حل مشکلات کم آبی است  که لازم است بانک ها به بخش خصوصی جهت توسعه گلخانه ها کمک کنند .

دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان همدان، میزان بهره‌وری از شهرک‌های گلخانه‌ای در استان افزایش یابد و بحث تولید به ویژه بخش‌های مختلف کشاورزی به سمت شهرک‌‌ های گلخانه‌ای هدایت شود‌ .
استاندار همدان گفت: هم اکنون که در راستای احیا منابع آب و خاک هستیم، شیوه های سنتی کشاورزی پاسخگو نیست و باید از روش های مدرن استفاده کرد .
 قاسمی فرزاد ضمن اعلام اینکه افزایش تولید، صادرات و افزایش درآمد کشاورزان، بسته به میزان تقویت بخش‌های مختلف اقتصادی به ویژه کشاورزی در استان است ، افزود :دستگاه‌های خدمات‌رسان تلاش کنند شهرک‌های کشاورزی در حوزه‌ها مربوطه دچار مشکل نشوند ودر جهت توسعه شهرک ها تلاش کنند .
استاند همدان با تاکید بر اینکه باید سیستم بانکی از بخش خصوصی در حوزه شهرک‌های کشاورزی حمایت کند ، با این نکته اشاره کرد : استان همدان ظرفیت‌های خوبی در زمینه افزایش شهرک‌های مرتبط با فعالیت های اقتصادی دارد که باید دیده شوند.
ایشان اصلی ترین دلیل توسعه این صنعت را رفع موانع صدور مجوز در ایجاد شهرک‌های کشاورزی دانست و گفت: با تقویت شهرک‌های کشاورزی فرهنگ روستایی را تقویت و درآمدزایی را افزایش دهیم .

وی در پایان افزود: باید تولید بخش‌های مختلف کشاورزی به سمت شهرک‌های گلخانه‌ای هدایت شود و افزایش تولید، صادرات و درآمد کشاورزان، بسته به میزان تقویت بخش‌های مختلف اقتصادی به ویژه کشاورزی است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی