استاندار همدان: جوانان در افزايش مشارکت انتخابات تاثيرگذار هستند

استاندار همدان اظهار داشت: جوانان در افزايش مشارکت مردم در انتخابات 1400 نقش آفرين و تاثيرگذار هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان، مهندس شاهرخي در همايش هيات هاي انديشه ورز که با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در همدان برگزار شد بيان کرد: انتخابات ظرفيت بزرگي است که در قانون اساسي کشورمان ايجاد شده است.

وي اضافه کرد: انتخابات به مردم فرصت مي دهد تا با انتخاب نخبگان براي اداره امور کشور مسير حرکت را انتخاب کنند و در اين بين جوانان بسيار نقش آفرين هستند.

استاندار همدان با تاکيد بر اهميت فراهم کردن زمينه مشارکت حداکثري در انتخابات پيش رو گفت: در سايه انتخاب پُرشور ،نخبگان براي اداره امور کشور انتخاب مي شوند اما بي تفاوتي به اين مقوله خُسران بزرگي بر جاي مي گذارد.

شاهرخي يادآوري کرد: با توجه به شناخت از ظرفيت و فرهنگ استان همدان از بدو ورود به اين استان برنامه و سياست هاي دولت تدبير و اميد را در همدان پيگيري کرده و سند سه ساله با توجه به ظرفيت هر يک از شهرستان هاي همدان تدوين شد.

وي اولويت هاي اين سند را توجه به معيشت و توليد و سرمايه هاي اجتماعي دانست و افزود: براي بروز اتفاق مبارک در هر عرصه اي بايد از توان، ظرفيت و امکان سرمايه اجتماعي يا همان جوانان بهره گرفت.

استاندار همدان اضافه کرد: بنابراين در سه سال گذشته ارتباط زيادي با اقشار مختلف مردم اين استان حتي در دور افتاده ترين نقاط استان برقرار شد و براي اجرايي شدن شعار کليدي دولت تدبير و اميد مبني بر بهره گيري از ظرفيت جوانان و بانوان در پست هاي مديريتي، در عرصه مديريت و مسائل اجتماعي از ظرفيت آنان بهره گرفته شد.

شاهرخي با بيان اينکه اميد آفريني نياز امروز جامعه است گفت: دشمن براي سلب اميد از مردم اين کشور، با بهره گيري از ابزار تحريم و انتشار اخبار خلاف واقع با استفاده از 250 شبکه ماهواره اي تلاش گسترده اي داشته است.

وي از مديران و فرمانداران خواست براي ايجاد اميد در جامعه خدمات کم نظير و بي نظير دولت را با استفاده از ظرفيت جوانان بيان کنند.

استاندار همدان با بيان اينکه مطالبه گري خوب و يک اصل محوري است ادامه داد: مطالبه گري يک فرصت و محرک براي توسعه استان و کشور است اما عده اي تنها مطالبه گري کرده و به بيان کاستي و کمبودها مي پردازند در حاليکه بيان خدمات دولت سبب ايجاد شور و نشاط در جامعه مي شود.

شاهرخي، پيش بيني رديف مجزا براي اجراي خطوط ريلي همدان، ساخت هر 2 سال يک سد و در مجموع چهار سد، بازسازي و ساخت 19 هزار مسکن پس از بروز سيل سال 98 را تنها بخشي کوچکي از خدمات دولت در استان همدان برشمرد.

وي خاطر نشان کرد: در مهر ماه سالجاري و با سفر نوبخت به استان همدان ساخت سه هزار واحد مسکوني براي محرومان پيگيري شد که هم اينک 2 هزار واحد اجرايي شده است و 21 هزار واحد مسکوني با اجراي طرح مسکن ملي در اين استان احداث مي شود.

استاندار همدان با بيان اينکه پتروشيمي همدان پس از 18 سال تعطيلي به چرخه فعاليت بازگشت ادامه داد: احداث پتروشمي در شهرستان نهاوند پيگيري شده به زودي در اين باره اخبار خوبي منعکس مي شود.

شاهرخي خاطر نشان کرد: هشت هزار ميليارد تومان طرح جهش توليد در استان در حال اجرا است. وي مهمترين، اصلي ترين و بي حاشيه ترين تشکل را هيات انديشه ورز جوان دانست که مخلصانه فعاليت مي کنند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی