استاندار همدان: حضور سلايق مختلف موجب مشارکت حداکثري مردم در انتخابات مي‌شود

استاندار همدان گفت: فراهم کردن زمينه حضور تمامي سلايق در انتخابات منجر به حضور و مشارکت حداکثري مردم در اين رويداد مهم سياسي، اجتماعي به عنوان نماد مقبوليت و مشروعيت نظام مي‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان، «سيدسعيد شاهرخي» در همايش طرح جامع آموزش مجريان و دست اندرکاران انتخابات 1400 استان هاي همدان، کردستان، ايلام و مرکزي که به ميزباني استانداري همدان برگزار شد، اظهار داشت: همه افرادي داراي استحقاق، دلسوزان نظام طبق قانون بايد فرصت حضور در انتخابات را داشته باشند.

وي افزود: بايد همه نقش آفرينان در انتخابات عرصه را براي حضور همه سلايق و تفکرها که قانون اساسي را قبول دارند و در درون نظام هستند، براساس و در چارچوب قانون، فراهم کنند.

نماينده عالي دولت در استان همدان گفت: عملکرد دولت تدبير و اميد در انتخابات برگزار شده سال هاي اخير بسيار موفق و درخشان بوده و در اين دوره نيز از نظر اجرا، تامين منابع مالي و ديگر شاخص ها به طور قطع شاهد برگزاري انتخاباتي باشکوه و ماندگار خواهيم بود.

شاهرخي تصريح کرد: انتخابات در نظام جمهوري اسلامي بسيار مهم است چرا که اصل استقرار نظام برپايه راي مردم بوده و در عين حال فرموده امام راحل مبني بر اينکه «ميزان راي مردم» دکترين سياسي جمهوري اسلامي است.

وي ادامه داد: بنابراين مشروعيت نظام به راي مردم گره خورده و برگزاري انتخابات پرشور، رقابتي و سالم از برنامه هاي جدي دولت است چراکه ميزان حضور مردم ايران در پاي صندوق هاي راي و درصد مشارکت آنها همواره مورد توجه جهانيان قرار دارد.

استاندار همدان گفت: مجريان انتخابات متعهد به صيانت از آراي مردم هستند چراکه اين موضوع از مولفه هاي اثر گذار در جلب اعتماد مردم و افزايش مشارکت در انتخابات است در اين بين ناظران بر انتخابات هم بايد فرصت حضور همه افراد را فراهم کنند.

شاهرخي افزود: مسوولان بايد از پرداختن به مسائل حاشيه اي و گفت و گوهاي بي مورد خودداري کرده و وقت خود را فرصت خدمتگزاري به مردم و پرداختن به متن و اصل کار و تعامل با افرادي که توان کمک به آنها را دارند، کنند.

استاندار همدان تاکيد کرد: تعامل به معناي واگذاري اختيارات خود به ديگران و اجراي منويات آنان نيست، بايد در تعامل و گفت و گو شاخص هاي که رييس جمهوري براي نحوه اداره کشور تعيين کرده اند را دنبال کرد.

وي با بيان اينکه حفظ استقلال، حمايت از مجموعه مديران دولت مورد تاکيد و توجه است، اظهار داشت: بايد با پرهيز از وادادگي، از فرصت باقي مانده عمر دولت دوازدهم براي خدمت به مردم استفاده و با قدرت کارها را دنبال کنيم.

استاندار همدان گفت: اگر به دور از اغراض سياسي و واقع بينانه نگاه کنيم دوران تدبير و اميد يکي از دوران پُر افتخار جمهوري اسلامي است، يعني دولت تدبير و اميد اقدامات بي نظيري در حوزه هاي مختلف انجام داد که اين خدمات کمتر بيان شده است.

وي ادامه داد: يکي از تاريخي ترين دوران نظام اسلامي در دولت تدبير و اميد شکل گرفت به نحوي که در عرصه بين الملل توانستيم منطق ايران اسلامي را به جهانيان ثابت و بي منطقي و قُلدري استکبار را براي دنيا آشکار کرديم.

استاندار همدان با اشاره به اينکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، دولت در خط مقدم جنگ اقتصادي به مثابه يک سد در برابر تحريم هاي ظالمانه عمل کرده است، اظهار داشت: برخي در داخل کشور دنبال برجسته کردن نقاط منفي هستند و نمي دانند که اين کار آنها آب در آسياب دشمن ريختن است.

شاهرخي افزود: توجه به رونق اقتصاي و بهبود معيشت مردم، حمايت از توليد کنندگان با هدف جهش توليد و ايجاد اشتغال براي جوانان و حفظ سلامت مردم از مهم ترين سياست ها و اولويت هاي دولت تدبير و دولت است.

طرح جامع آموزش مجريان و دست اندرکاران انتخابات 1400 با حضور معاونين سياسي استانداري ها، فرمانداران و مديران کل سياسي و انتخابات استانداري هاي کردستان، ايلام، مرکزي و همدان به ميزباني استانداري همدان برگزار ميشود.در اين دوره آموزشي فرايند انتخابات سال 1400 با حضور دبير ستاد انتخابات کشور و رئيس فناوري اطلاعات وزارت کشور تبيين خواهد شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی