استاندار همدان: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مسئله خانواده دارد

 a80b2a5f-1331-4b2c-b6ec-77600156bb5c.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه رویکرد رییس جمهور در امور بانوان به دور از هرگونه شعارزدگی است، گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای نسبت به مسائل خانواده دارد و اعتبارات خوبی نیز در این زمینه اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری که در استانداری همدان برگزار شد، افزود: با همت و تلاش معاون رییس جمهور در امور بانوان ۱۲۲ میلیارد تومان در استان همدان به مسائل بانوان اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت نگاه ویژه به بانوان دارد و در استان همدان پیرو سیاست های دولت، توجه ویژه به امور بانوان شده است و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان در مدت کوتاه ۲ ماهه انتصاب خدمات شایسته ای را انجام داده اند.

استاندار همدان رویکرد استان را توجه به ایجاد اشتغال برای زنان بی سرپرست دانست و ادامه داد: استقلال مالی موجب حفظ کرامت زنان جامعه می شود و از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می کند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در ایجاد اشتغال برای بانوان استان همدان رویکرد خاصی در صنایع دستی و هنر و صنعت فرش داریم و باید زمنیه اشتغال بانوان در این بخش ها را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: تحکیم بنیان خانواده در حال حاضر مورد هدف دشمن قرار گرفته است چراکه در سایه خانواده مردان برومند و انقلابی رشد و در طول دفاع مقدس از وطن دفاع کرده اند.

استاندار همدان اظهار داشت: دشمنان این نظام با مطرح کردن موضوع حجاب سعی دارند بانوان ایران اسلامی را مورد هجمه قرار دهند اما موفق نخواهند شد.

قاسمی فرزاد یادآور شد: در استان همدان توجه ویژه به فرهنگ شده و برنامه ها و جلسات ویژه در این خصوص تشکیل شده است و تصویب سند قرآنی استان با همکاری امام جمعه، به عنوان نمونه کشوری به دیگر استان‌ها انعکاس پیدا کرده است.

وی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان همدان این سفر را پربرکت دانست و ادامه داد: قدردان نعمت حضور مردم در این سفر هستیم چراکه پیوند مردم با دولت ناگسستنی است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری روز پنجشنبه برای شرکت در چند جلسه وارد همدان شد و در بدو ورود در مجلس سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) به میزبانی مادر شهید اسلامیان در حوزه علمیه همدان شرکت کرد.

گفتنی است، شرکت در جلسه شورای اداری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، بازدید از شرکت دانش بنیان فهیم صنعت، نشست با اقشار بانوان استان همدان، نشست با مشاور بانوان دستگاههای اجرایی و فرمانداری ها و بانوان نخبه فرهنگی و ورزشی از مهمترین برنامه های انسیه خزعلی در سفر به همدان است.

بازدید از روستای لتگاه شهرستان بهار، بازدید از کارگاه تولیدی جوراب روستای لتگاه، دیدار و گفت‌وگو با مردم و زنان کشاورز در مسیر لتگاه تا بهار و گذر از روستاهایی چون دستجرد و لالجین و بررسی مشکلات کشاورزان، بازدید از پایگاه مردمی شهید هاشمی کارگاه میناکاری، خیاطی، عروسک سازی و ایجاد کارگروه های مختلف برای کاهش آسیب ها، حضور در جمع گروه های جهادی و مردمی، بازدید از مزرعه بومگردی که تعدادی از بانوان کارآفرین در این مزرعه مشغول به کار هستند، بازدید از کارگاه میناکاری دیزج، دیدار با دختران شبه خانواده خیریه ترنم محبت، از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه خزعلی به استان همدان است.

169835471.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی