استاندار همدان: رسانه ها و فعالان این حوزه نیازمند حمایت ویژه هستند

 2L3A0147_2.JPG

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، امروز (جمعه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰) در جریان سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان همدان و در جمع فعالان و اصحاب رسانه استان، گفت: در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی برای بهبود عملکرد و ارتقای کیفی سطح کار نیاز به آموزش و برگزاری دوره‌های آموزش داریم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی برای اصحاب و اهالی این حوزه و همچنین مردم و مسئولان نیازمند آموزش همگانی است، گفت: البته رسانه‌ها و فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی حوزه نیازمند حمایت و توجه جدی هستند.
وی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات رسانه‌های استان همدان امروز از زبان فعالان این حوزه در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان شد، گفت: همه‌گیری ویروس کرونا منجر به بروز مشکلات و مسایلی برای همه اقشار و گروه‌های شغلی و صنفی شد که به طور طبیعی حوزه رسانه نیز از این قاعده مستثنی نیست.
استاندار همدان با تاکید بر لزوم حمایت و توجه جدی به اصحاب رسانه، تصریح کرد: در حوزه رسانه و ارتباطات رسانه‌ای و با هدف بهبود عملکردها بر ارائه آموزش‌های علمی و تخصصی تاکید داریم.
نماینده عالی دولت در استان همدان با اشاره به ضرورت آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با کارکردهای رسانه و هم آموزش برای فعالان رسانه‌ای، گفت: ان شاءالله سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان همدان موجب خیر و برکت برای اهالی رسانه و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و مطبوعات استان خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح جمعه در جریان سفر به همدان از روند اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه «موزه هنرهای معاصر» استان بازدید و از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع و تکمیل این پروژه خبر داد.

«محمدمهدی اسماعیلی» به همراه «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار و «حمیدرضا حاجی بابایی» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های در حال احداث موزه هنرهای معاصر و تالار بزرگ شهر همدان(مرکز همایشها) بازدید و برای تسریع در اجرای عملیات عمرانی این دو طرح اثرگذار فرهنگی دستوراتی صادر کرد.

حضور در جمع مدیران خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران بخش دوم سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همدان بود که در مجتمع فرهنگی و هنری ابن سینا برگزار شد.

پس از نشست با اهالی رسانه، وزیر ارشاد در جشنواره صنعت چاپ شرکت کرده و در جمع فعالان این صنعت سخنرانی کرد.

پایان بخش سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان همدان نیز افتتاح موزه چاپ به عنوان مجموعه‌ای غنی و ارزشمند از قدمت چاپ و نشر در کهن دیار الوند بود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی