استاندار همدان: رعایت پروتکل ها راهکار مهم مهار ویروس کرونا است

22fcfd40-ff59-47ec-8160-96d88194e5d7.jpg

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، "سیدسعید شاهرخی" در ستاد مقابله با کرونا استان همدان، گفت: مردم این استان به ویژه صنوف و بازاریان در اجرای طرح محدودیت های کرونایی در یک هفته گذشته همکاری و همراهی بسیار خوبی داشتند و پروتکل های بهداشتی در حد قابل قبول در استان رعایت شد.

وی با درخواست از شهروندان برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و کمک به کادر درمان در مهار ویروس کرونا، گفت: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی موجب به خطر افتادن جان خود و دیگر عزیزان و اعضای خانواده می شود بنابراین باید رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان مورد توجه مردم باشد.

استاندار همدان اظهار داشت: ویروس کرونا هم اینک به شکل و گونه ای جدید با آسیب پذیری بالا در حال جولان است که باید تمهیدات لازم برای مقابله با آن را مهیا کنیم، همچنین خطر بی توجهی به توصیه های کادر درمان در رعایت پروتکل های بهداشتی و گرفتار شدن به نوع جدید کرونا به مردم پیوسته گوشزد شود.

شاهرخی افزود: محدودیت های تردد تا پنجم شهریور ادامه دارد و از عموم شهروندان درخواست می شود از ترددهای غیر ضروری در مسیرهای بین شهری خودداری کنند چرا که اجازه خروج از استان به خودروهای بومی داده نمی شود.

وی در ادامه گفت: اول شهریور زاد روز حکیم ابوعلی سینا است که این روز را به پزشکان به ویژه پزشکان حاضر و فعال در استان تبریک می گویم.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی