استاندار همدان: رمز تداوم انقلاب تقويت روحيه ايثار و شهادت است

استاندار همدان گفت: رمز موفقيت و تداوم انقلاب با وجود دشمني و تحريم هاي سرسختانه تقويت روحيه ايثار و شهادت در جامعه است که نسل به نسل به قشرهاي مختلف انتقال يافته است.

به‌گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان، مهندس شاهرخي در مراسم اختتاميه کنگره ملي «لشکر فرشتگان تاريخ ساز» که به صورت ويديو کنفرانس برگزار شد، با بيان اينکه فرهنگ ايثار، فداکاري و شهادت از افتخارهاي ماندگار نظام جمهوري اسلامي ايران است افزود: فرهنگ ناب ايثار و شهادت بايد حراست و حفاظت و در بين جامعه به ويژه نسل کنوني جامعه ترويج شود.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: فرزندان اين کشور در جريان هشت سال جنگ تحميلي فداکارانه براي دفاع از کيان نظام اسلامي جان خود را تقديم شجره انقلاب کردند همچنين شاهد ترورهاي وفاداران به نظام و انقلاب اسلامي از سوي معاندان نظام براي متوقف کردن مسير انقلاب بوديم.

شاهرخي ادامه داد: امروز بعد از گذشت چند دهه از انقلاب و جنگ تحميلي شاهد ظهور و بروز شهيد حججي ها هستيم که وجود چنين افرادي مويد اين است که فرهنگ ايثار و شهادت نسل به نسل منتقل شده است.

وي با تاکيد بر اينکه پاسداشت جايگاه والاي شهدا يک فريضه مهم و محوري براي مردم و مسئولان است خاطر نشان کرد: بايد تکريم از خانواده شهدا به عنوان يک وظيفه و تکليف مورد توجه آحاد مختلف مردم باشد چرا که استقلال، آزادي، امنيت و پيشرفت هاي کنوني کشور در گرو تداوم اين مشي است.

در اين آيين ملي که به صورت ويدئو کنفرانسي برگزار شد متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به کنگره ملي هفده هزار زن شهيد، آزاده و جانباز توسط حجت‌الاسلام والمسلمين شکري نماينده ولي‌فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران در محل همايش قرائت شد.

همچنين در اين کنگره معاون اول رييس جمهوري، سعيد اوحدي معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران و معصومه ابتکار معاون رييس جمهوري در امور زنان و خانواده به سخنراني درباره جايگاه زن پرداختند.

در اين آيين در استان همدان خانواده «فياض فر» با چهار شهيده، «افتخاري صنايع» با سه شهيده، خانواده «حيدري» با پنج شهيد شامل2 شهيده و سه شهيد و همچنين جانباز 50 درصد «فاطمه جابري» فعال فرهنگي و اجتماعي، جانباز 35 درصد «منيره مرادعليان» از قهرمانان مسابقات دارت و خير گروه‌هاي جهادي و جانباز 25 درصد «فاطمه نصرالله نيا» فعال فرهنگي اجتماعي تجليل شدند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی