استاندار همدان: سال 99 با وجود فشارهاي ظالمانه دشمن شاهد پيشرفت هاي چشمگير کشور بوديم

استاندار همدان با صدور پيامي به مناسبت آغاز فصل بهار و حلول سال جديد، گفت: سال 99 با وجود تحريم ها و فشارهاي ظالمانه دشمن، ايران اسلامي شاهد پيشرفت هاي چشمگيري در حوزه هاي مختلف سياسي، اجتماعي و اقتصادي بود.

استاندار همدان با صدور پيامي به مناسبت آغاز فصل بهار و حلول سال جديد، گفت: سال 99 با وجود تحريم ها و فشارهاي ظالمانه دشمن، ايران اسلامي شاهد پيشرفت هاي چشمگيري در حوزه هاي مختلف سياسي، اجتماعي و اقتصادي بود.

متن پيام مهندس شاهرخي استاندار همدان به مناسبت آغاز فصل بهار و حلول سال 1400 خورشيدي به شرح زير است:

"يا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَار يَا مُدَبِّرَ اللَّيْلِ وَ النَّهَارِ يَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَال حَوِّلْ حَالَنَا إِلَي أَحْسَنِ الْحَال

رستاخير طبيعت جلوه تمام نماي زيبايي و فرصتي مغتنم براي تفکر و تعقل و بزرگي عظمت خالق هستي و توجه بيشتر به ذات پاک خداوند سبحان است.

در سال 1399 و در حالي که کشور عزيزمان ايران درگير بيماري منحوس کرونا بود، شاهد فشارها و تحريم‌هاي ناجوانمردانه دشمن بوديم که با عنايت خداوند متعال، هدايت حکيمانه رهبري معظم انقلاب و تلاش دولت تدبير و اميد و از همه مهمتر همکاري و همراهي مردم شاهد پيشرفت هاي چشمگيري در حوزه هاي مختلف سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي بوديم.

به دنبال فراگيري ويروس کرونا در کل کشور و در استان همدان با هدف سلامتي شهروندان و تشکيل به موقع ومديريت خوب ستاد استاني کنترل و پيشگيري کرونا ، ايثارگري کادر بهداشت و درمان و از همه مهمتر همکاري مردم استان، در کنترل اين بيماري توفيقات زيادي را بدست آورديم که اميدواريم در سال آينده با رعايت پروتکل هاي بهداشتي توسط هم استاني هاي عزيز شاهد قطع کامل زنجيره انتقال ويروس کرونا باشيم.

اينجانب فرا رسيدن سال نو و عيد باستاني را به تمام مردم شريف ايران بالاخص مردم فهيم و فرهنگ دوست استان همدان تبريک عرض مي نمايم و از خداي مهربان سالي سرشار از موفقيت و سلامتي مسالت دارم."

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی