استاندار همدان: سند آمایش، یک نقشه راه برای توسعه استان است

photo_2021-12-25_13-08-00.jpg
به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: بودجه ۱۴۰۱ فعلا در حد لایحه است و باید در مجلس مورد بررسی قرار بگیرد و با توجه به رایزنی‌های انجام شده تغییر اساسی و محتوایی نخواهد داشت‌.
وی افزود: مدیران کل به عنوان یک دستورکار جدید، حداکثر بهره‌برداری از بودجه را داشته باشند.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بودجه ۱۴۰۱ گفت: در برخی تبصره‌های بودجه دولت سیزدهم، می‌توان بیش از دو برابر بودجه استان را جذب کرد. و همچنین اختیارات خوبی در بودجه به استان‌ها داده شده و باید نهایت استفاده را از آن کرد.

نماینده عالی دولت در استان، توجه به مناطق محروم استان را ضروری دانست و گفت: عدالت‌محوری در لایحه بودجه دیده شده و باید در این راستا توجه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته باشیم.

وی افزود: ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت با اعتبار دو هزار میلیارد تومانی، با ظرفیت استانی می‌تواند ارتقا پیدا کند.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به ظرفیت صندوق پیشرفت و عدالت، گفت: باید تمام اعتبارات صندوق پیشرفت و عدالت در جهت آبادی استان مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار همدان در بخش پایانی سخنان خود از اهمیت سند آمایش سخن گفت، و تصریح کرد: سند آمایش سرزمین، حاصل زحمات و تلاش ساعت‌ها، روزها و سال‌ها مطالعه است. سند آمایش، یک نقشه راه برای توسعه استان است و مدیران دستگاه‌های دولتی باید توجه ویژه به این سند داشته باشند؛ بنابراین دستگاه‌های اجرایی برای انجام هر برنامه و اقدامی باید توجه ویژه به سند آمایش استانی داشته باشند.
وی افزود: کلیه کارها و اقدامات استانی، پیوست سند آمایش داشته باشند.
photo_2021-12-25_13-07-51.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی