استاندار همدان: سپاه بود که مردم سوریه و عراق را از چنگال دژخیمان داعش نجات داد

 4.jpeg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با حضور در بین مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان همدان و ضمن تبریک به مناسبت روز پاسدار، گفت: عملکرد مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کاملا رضایت بخش است

استاندار همدان گفت: سپاه یکی از نهادهای مقدس و به تعبیر امام خمینی (ره) حافظ و پاسدار کشور و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: سپاهیان رشید بسیاری، خون مقدس خود را نثار انقلاب اسلامی و کشور عزیز ایران کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب در عرصه‌های مختلف از جمله توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به صورت فعال و موثر ورود میدا کرده است که قابل تقدیر و تشکر است.

قاسمی‌فرزاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروزه، عرصه فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوشادوش دیگر نهادهای جمهوری اسلامی گستردگی یافته است.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های سپاه، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه‌تنها در عرصه نظامی بلکه، در زمینه سازندگی کشور نقش موثری را می از انقلاب اسلامی تا کنون ایفا کرده است. در زمان شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام و اجرای طرح شهید سلیمانی نقش موثری در پیشگیری، کنترل و مقابله با این ویروس را ایفا کرد.

وی افزود: با اجرای منویات مقام معظم رهبری، همکاری سپاه پاسداران، نیروهای بسیج، تلاش کادر بهداشت و درمان و مجموعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی در زمینه کنترل و مقابله با ویروس کرونا از خیلی از کشورهای پیشرفته عملکرد بهتری داشتیم.

وی گفت: مجموعه سپاه، ۴۳ سال در‌مقابل دشمنان این انقلاب، از خود پایمردی و استقامت نشان داد.

نماینده عالی دولت، نیروهای بسیج را تربیت‌یافتگان مکتب سرخ قلمداد کرد و گفت: نیروهای بسیج تربیت‌ یافتگان مکتب سرخِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که پرچمدار آن حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام است.

وی گفت: ما نیز همچون مقام معظم رهبری که در مناسبتی فرمودند"من صددرصد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راضی هستم"، از عملکرد این نهاد مقدس در کشور به ویژه در استان رضایت داریم.

وی افزود: اگر کسی می‌خواهد ارزش و قدر سپاه را بداند باید برود و کشور‌های مانند سوریه و عراق را که گرفتار ظلم و ستم داعش بودند را از نزدیک ببیند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اقدامات سپاه در راستای خدمت به مردم سوریه و همدان گفت: سپاه بود که مردم سوریه و عراق را از چنگال دژخیمان داعش نجات داد.
5.jpeg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی