استاندار همدان: شهید آیت‌الله مدنی با تمام وجود حامی اسلام و انقلاب بود

169903981.jpg

استاندار همدان با اشاره به اینکه آیت الله مدنی به عنوان انسانی الهی با تمام وجود حامی اسلام و انقلاب بود، گفت: این شهید والامقام و شاگردان بیشماری را تربیت کردند که در زمره شهدا قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین سالگرد شهادت آیت الله مدنی که در بیت آن شهید والامقام در همدان برگزار شد، افزود: ۲۰ شهریور ۱۳۶۰ از نظر مکتب شیعه برگ زرینی دیگر به اوراق مکتب سرخ آل الله اضافه شد و در این روز خون پاک یکی از فرزندان راستین اباعبدالله(ع) بر زمین ریخته شد.

وی با اشاره به اینکه شهادت آیت الله مدنی برگ تاریک و سیاه دیگری را به اوراق منافقان اضافه کرد، اظهار داشت: منافقان کوردل هزاران نفر از جوانان رشید و بهترین سرمایه‌های این کشور را برای مطامع پلید و خودفروخته به استعمار و استکبار به شهادت رساندند و ترور ۱۷ هزار نفر از کسانی که هوادار اسلام، تشیع و ولایت بود از جمله جنایت های بزرگ منافقین کوردلان و پلید است.

استاندار همدان تصریح کرد: می‌توان در باب ترور یک کتاب به قطر ۱۷ هزار برگ شامل جنایات منافقین در به شهادت رساندن فرزندان این آب و خاک و به خاک و خون کشیدن مردم نوشت.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: شهید آیت الله مدنی در نخستین روزهای نهضت امام خمینی(ره) در کنار ایشان بود و در ایامی که در تبعید به سر می‌بردند، همواره راه و مسیر امام راحل را دنبال می‌کرد.

169903982.jpg

وی با بیان اینکه سراسر وجود آیت الله مدنی زهد، تقوا، عبودیت و خداشناسی بود، گفت: یکی از کارهای خوب آیت الله مدنی در همدان، ایجاد موسسه قرض الحسنه مهدیه است که کمک شایانی به مردم همدان می‌کرد.

استاندار همدان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به شخصیت، عملکرد و نقش محوری آیت الله مدنی در دوران انقلاب، خاطرنشان کرد: شهید مدنی جذابیت زیادی داشت و توانست انسجام خوبی را در دوران قبل از انقلاب و اعتراضات شاهنشاهی در میان مردم ایجاد کند و ایشان حتی در شکل گیری سپاه، کمیته و ساختارهای انقلابی نیز نقش موثری داشت.

169903983.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی