استاندار همدان: شهید همدانی حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد

2f98ae6a-5e5d-46f4-a5d4-d41462e4a5d0.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه توهین ‌کنندگان به شهدا باید توبه و عذرخواهی کنند، اظهار داشت: سردار شهید حسین همدانی حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد با حضور در گلزار شهدا و زیارت مزار شهید حاج حسین همدانی، گفت: شهید سلیمانی و حسین همدانی نه تنها برای ملت ایران‌ بلکه برای تمام مسلمانان جهان و کسانی که در بند ظلم داعشیان بوده اسطوره و قهرمان ملی هستند.

وی افزود: حاج حسین همدانی بیش از چهار دهه در سال های قبل و بعد از انقلاب در راه خدا مجاهدت کرد و از فرماندهان پر افتخار است.

استاندار همدان ادامه داد: ملت ایران به ویژه همدانی‌ها سردار همدانی را به خوبی و شایستگی می‌شناسند چراکه در روزهای قبل از انقلاب این سردار نقش موثری را ایفا کرده است.

قاسمی یادآوری کرد: این شهید والامقام‌ در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی با حضور در جبهه حق علیه باطل جزو نخستین رزمندگانی بود که در برابر رژیم صدام ایستاد.

وی گفت: بعداز دوران جنگ، در زمان بازسازی مناطق جنگی و همچنین در همه دوران‌ها به ویژه‌ دوران فتنه سال ۸۸، توانست نقش مهمی در جمع‌کردن آن داشته باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری "اجر و پاداش سردار همدانی، درجه رفیع شهادت بود"  افزود: باید این شهدا را گرامی داشته و راه و رسم‌آن‌ها را به نیکی در پیش گرفت.

قاسمی اضافه کرد: کسانی که به شهدا ما اهانت کنند، لعن و نفرین ابدی را به آن‌ها خواهیم فرستاد؛ زیرا کسانی هستند که مورد غضب خداوند نیز قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: افرادی که در جامعه نفاق ایجاد کرده یا باعث دودستگی و فاصله بین مردم شده‌اند، به جای زدن حرف‌های سخیف و توهین به شهدا، باید توبه کنند و عذرخواهی کنند.

استاندار همدان تاکید کرد: این‌ها ظلم به آل‌الله و ظلم به شهدا است که عمرشان در راه مجاهدت سپری کردند.

قاسمی فرزاد افزود: خداوند هرکس را که مقرب باشد، همچون اولیا و انبیا الهی جام بلا و سختی بیشتری به او خواهد داد، شهید حاج حسین همدانی نیز در زمره‌ این اولیا و بزرگواران بود.

d2cb99af-dcee-4ab6-ac55-19ba7e5368e9.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی