استاندار همدان: طرح نهضت ملی مسکن شهرک شهید حیدری نهاوند ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

169879676.jpg

استاندار همدان گفت: طرح نهضت ملی مسکن شهرک شهید حیدری نهاوند با حدود ۳۶۵ واحد، ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در پنجمین روز از هفته دولت در جریان سفر به شهرستان نهاوند از پروژه‌ نهضت ملی مسکن شهرک شهید حیدری این شهر بازدید کرد.

وی دراین بازدید خاطرنشان کرد: نهضت ملی مسکن شهرک شهید حیدری نهاوند تا سال ۱۴۰۲ تکمیل و تحویل متقاضیان داده می‌شود.

قاسمی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن نهاوند، پیشرفت فیزیکی بالایی داشته و مشکل‌ تامین زمین در سایر شهرستان‌ها در حال پیگیری است.  

استاندار همدان افزود:  مساله تامین زمین در شهرستان نهاوند به سرعت حل شد، و تنها تعدادی از آن‌ها باقی مانده که بنا داریم زمین‌هایی را به شکل واگذاری و با ارائه تسهیلاتی که دولت مقرر کرده، در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه نهضت ملی مسکن شهرک شهید حیدری نهاوند، در سال ۱۴۰۲ تکمیل و تحویل متقاضیان داده می‌شود.

دیدار استاندار همدان با جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس

 استاندار همدان همچنین در جریان سفر به شهرستان نهاوند، ضمن حضور در منزل حاج حسین طاهری جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

169879677.jpg

قاسمی فرزاد در این دیدار با اهدا لوح تقدیر ضمن تجلیل از مقام ایثارگران و جانبازان فداکار ۸سال دفاع مقدس، آنان را افتخار این سرزمین و مردم ایران اسلامی دانست و از آنها به عنوان سند افتخار ملت یاد کرد.

حاج حسین طاهری از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، و ساکن در شهرستان نهادند است.

قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز و در پنجمین روز از هفته دولت و به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف در هفته دولت و تبیین و معرفی دستاوردها و خدمات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به شهرستان نهاوند سفر کرد.

استاندار همدان در بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال امام جمعه، نماینده مردم و فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان نهاوند قرار گرفت.

استاندار همدان در ادامه این سفر با حضور در گلزار شهدای شهر نهاوند به مقام شامخ شهدای این شهرستان از جمله شهید والامقام حاج میرزا سلگی ادای احترام کرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی