استاندار همدان: طرح‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، پیوست فرهنگی داشته باشند

photo_2022-01-12_11-30-10.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در دیدار با مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، گفت: با توجه به اینکه مشکلات و تحریم‌های گسترده با هدف جلوگیری از رشد و توسعه کشور اعمال شد؛ اقدامات ارزشمندی توسط مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان انجام شد که قابل تقدیر است.

استاندار همدان افزود: مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات، تهدید‌های تحریم‌ را به یک فرصت تبدیل کرده و گام‌های بلندی را در مجموعه خود برداشتند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به فضای مجازی و اهمیت آن، گفت: بسیاری از فعالیت‌های امروز انسانی در بخش‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی در بستر اینترنت و فضای مجازی صورت می‌پذیرد.

وی افزود: با توجه به تغییر گسترده‌ ذائقه در فعالیت‌های مجازی، ضرورت دارد زیرساخت‌های لازم برای انجام فعالیت‌های مورد نظر خودمان در این فضا، فراهم شود.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: در دولت سیزدهم سیاست بر این است که در راستای جهش تولید و رونق فضای کسب و کار، باید هرکسی حتی در دورافتاده ترین مناطق کشور، بتواند از ظرفیت فضای تجارت الکترونیک بهره‌مند شود. وی با اشاره به محصولات صادراتی استان، گفت: استان همدان محصولات ممتاز جهانی همچون مبل و منبت، انگور، کشمش، گردو، سفال و غیره که باید به شیوه نوین و روزآمد بازارهای جهان را به تصاحب خود در بیاورند.

قاسمی‌فرزاد، گفت: در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان نیز تاکید شد که باید، میزان صادرات استان در سال آینده، دو برابر شود.

وی افزود: افزایش میزان صادرات در سال آینده مستلزم، تمرکز بر امر تولید و همچنین مفهوم بازاریابی در سطح وسیع و بین‌المللی آن است. بنابراین تمرکز بر مفهوم بازاریابی، بدون فراهم کردن زیرساخت‌های لازم ارتباطی ممکن و میسر نخواهد شد.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اصلی استان، گفت: طبق مطالعه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، موضوع کیفیت خدمات ارتباطی، یکی از سه مشکل اصلی استان همدان است، تدابیری اندیشیده شود که تمامی موانع برطرف و این معضل را به شکل کامل از میان برداشت. بنابراین برای برطرف کردن مشکلات پیش‌رو در استان، از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌شود؛ زیرا در فضای تجارت الکترونیک نمی‌توان صرفا بر تولید کالا یا خدمات تمرکز کرد، بنابراین موضوع بازاریابی بر پایه ارتباطات و فناوری اطلاعات ضروری است.

وی در ادامه تصریح کرد: توسعه‌های فنی باید با توسعه فضای فرهنگی استان همراه و همنوا باشد، بنابراین توسعه‌های فنی استان، می‌بایست پیوست فرهنگی داشته باشند.

استاندار افزود: علاوه بر مزیت‌های فضای مجازی و اتفاقات بستر اینترنت باید مراقب آسیب‌ها باشیم، لذا طراحی پیوست‌های فرهنگی یکی‌از اولویت‌هایی است که در طرح‌های توسعه‌ای لحاظ کنند.

وی با اشاره به نقش پست در ایام کرونا، گفت: نقش پست و تلاش بی‌وقفه آنان در راستای خدمات‌رسانی به مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا، قابل تقدیر و تشکر است.

استاندار همدان تاکید کرد: اگر مجموعه مدیریتی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، در حوزه خدمت‌رسانی به مردم با مشکلی برخورد کردند، ما حامی و پشتیبان آن‌ها خواهیم بود.

امروز صبح، مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور در دفتر دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، با وی دیدار و از نزدیک گفت‌وگو کردند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی