استاندار همدان: فرآیند راه‌اندازی فرودگاه همدان به‌طور جدی در دست پیگیری است

photo_2022-01-17_16-02-27.jpg

 دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در دیدار با مدیرعامل دفتر خدمات مسافرت هوایی ثامن پرواز همدان، گفت: از روزهای نخست فعالیت اینجانب، مقدمات راه‌اندازی فرودگاه همدان در دستور‌ کار قرار گرفت. بنابراین، فرآیند راه‌اندازی فرودگاه همدان به طور جدی، باید در دستور کار مدیران مربوطه نیز قرار گیرد.

استاندار همدان گفت: مکاتبات رسمی در آذر ماه در راستای راه‌اندازی فرودگاه همدان با مدیران مربوطه انجام شده‌ است.

قاسمی‌فرزاد در ادامه افزود: در سفر‌هایی که به پایتخت صورت گرفته، موضوع راه‌اندازی فرودگاه یکی از مسائلی بوده که به طور جدی مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: آمادگی کامل برای تسهیل فرآیند‌های باقی مانده راه اندازی فرودگاه همدان را اعلام می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: انتظار داریم شرکت هواپیمایی که مسئولیت برگزاری سفرها را برعهده می‌گیرد، با کیفیت بالایی به مسافران استان خدمات‌دهی کند.

استاندار همدان افزایش پرواز‌های مختلف استان با نقاط دیگر کشور را به سطح کیفیت خدمات‌دهی به مسافران استان دانست و گفت: ارتقا کیفیت فرآیند سفر، توسط شرکت خدمات مسافرتی مسئول، رضایت خاطر عمومی را به همراه دارد و با دنبال آن مدیران سعی می‌کنند در راستای گسترش پرواز‌های دیگر به مقاصد مختلف را در دستور کار قرار دهند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی